میان رده Mate 30 Lite هواوی به همراه تراشه Kirin 810 و شارژر 20 واتی عرضه می‌شود


میان رده Mate 30 Lite هواوی به همراه تراشه Kirin 810 و شارژر 20 واتی عرضه می‌شود

اوایل سال جاری میلادی هواوی از پرچمداران خانواده P30 رونمایی کرد و در حال حاضر این غول چینی با وجود تحریم‌های شدید آمریکا برای معرفی نسل جدید پرچمداران خانواده Mate 30 آماده می‌شود. هفته‌های گذشته اطلاعاتی در مورد پرچمداران میت 30 منتشر شده بود، حال یک منبع آگاه مدعی شده است که نسخه اقتصادی میت 30 لایت به همراه تراشه Kirin 810 و شارژر 20 واتی...

اوایل سال جاری میلادی هواوی از پرچمداران خانواده P30 رونمایی کرد و در حال حاضر این غول چینی با وجود تحریم‌های شدید آمریکا برای معرفی نسل جدید پرچمداران خانواده Mate 30 آماده می‌شود. هفته‌های گذشته اطلاعاتی در مورد پرچمداران میت 30 منتشر شده بود، حال یک منبع آگاه مدعی شده است که نسخه اقتصادی میت 30 لایت به همراه تراشه Kirin 810 و شارژر 20 واتی عرضه می‌شود.

مانند هر سال پرچمداران سری میت هواوی در سه نسخه مختلف عرضه می‌شوند و نسل جدید این پرچمدار هم شامل مدل‌های Mate 30 Pro ،Mate 30 و Mate 30 Lite نیز می‌شود؛ البته همیشه یک نسخه ویژه تحت عنوان Porsche Design نیز معرفی می‌شود که با تحریم‌های موجود وضعیت همکاری هواوی با این تیم آلمانی Porsche Design چندان مشخص نیست.

اخیراً یک منبع آگاه مدعی شده است که نسخه میت 30 لایت با نام دیگری در کشور چین عرضه خواهد شد. در بخش مشخصات فنی، این منبع آگاه به وجود تراشه Kirin 810 در نسخه اقتصادی میت 30 لایت اشاره کرده است. تراشه Kirin 810 از دو هسته قدرتمند Cortex-A76 با فرکانس 2.27GHz و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.88GHz تشکیل شده است. همچنین Kirin 810 به تراشه گرافیکی Mali-G52 و واحد پردازش عصبی هواوی بر مبانی معماری داوینچی برای پردازش قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز شده است.

میان رده Mate 30 Lite هواوی به همراه تراشه Kirin 810 و شارژر 20 واتی عرضه می‌شود

همان‌طور که در رندر منتشر شده از این محصول مشاهده می‌کنید، میت 30 لایت به همراه صفحه نمایش کم حاشیه و بریدگی نقطه‌ای عرضه می‌شود و به گفته منابع آگاه به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز شده است. در گزارش‌های منتشر شده به وجود صفحه نمایش 6.4 اینچی IPS با رزولوشن FHD+ در این محصول اشاره شده است؛ همچنین این نسخه مانند دو نسخه قدرتمند دیگر به دوربین چهارگانه با ماژول مربعی مجهز شده است.

این منبع آگاه مدعی شده است که نسخه اقتصادی میت 30 لایت به همراه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و به وسیله شارژر سریع 20 واتی نیز شارژ خواهد شد. هواوی پیش از اعمال تحریم‌های آمریکا و محدودیت‌های دریافت لایسنس اندروید کار بر روی پرچمداران خانواده میت 30 را شروع کرده بود و به همین دلیل در خصوص استفاده از اندروید بر روی این محصول مشکلی وجود نخواهد داشت و انتظار می‌رود که پرچمداران خانواده میت 30 در ماه اکتبر سال جاری معرفی شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!