فلسفه برگزاری اجلاسیه تولیت های حرم های مقدس، دست یابی به موضوع تبدیل امامزادگان به قطب های فرهنگی کشور است


فلسفه برگزاری اجلاسیه تولیت های حرم های مقدس، دست یابی به موضوع تبدیل امامزادگان به قطب های فرهنگی کشور است

آیت الله محمدی ری شهری با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه تولیت های حرم های مقدس ایران اسلامی، گفت: فلسفه این اجلاس ها اینست که به موضوع تبدیل امامزادگان به قطب های فرهنگی کشور، دست یابیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «محمد محمدی ری شهری»، امروز (پنج شنبه 30 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه تولیت های حرم های مقدس ایران اسلامی که به میزبانی شیراز برگزار شده بود، گفت: فلسفه این اجلاس ها اینست که به نقطه مطلوب در فرمایش رهبری معظم انقلاب که در خصوص تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی کشور است، دست یابیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب باید برنامه های جدید تر و قوی تر از گذشته برای هم افزایی آستان های مقدس باید شکل گیرد، افزود: پیام نورانی ائمه اطهار (ع) باید به خوبی به مردم منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که با اهل بیت آشنا هستند باید معرفت بیشتری کسب کنند و آنهایی که آشنا نیستند به اهل بیت (ع) معرفی شوند، اضافه کرد: برنامه ریزی های ما باید به گونه ای باشد که فطرت پاک اهل بیت (ع) را به مردم معرفی کنیم.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق