افزایش 16 درصدی زائران مسجد مقدس جمکران


افزایش 16 درصدی زائران مسجد مقدس جمکران

حجت الاسلام رحیمیان گفت: در چهار سال گذشته، افزایش 16 درصدی حضور مردمی را در مسجد مقدس جمکران شاهد بودیم و افزایش حضور مردم در اعتاب مقدس و مسجد مقدس جمکران، وظایف ما را نسبت به آنان زیاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمدحسن رحیمیان»، امروز (پنج شنبه 30 خرداد) با اشاره به اینکه هر سال شاهد حضور روز افزون مردم در مرکزهای دینی هستیم، گفت: مسجد مقدس جمکران در سال 81، در طول یکسال یک میلیون نفر نمازگزار داشت اما این رقم در سال 92 به تعداد 15 میلیون و یک هزار و 500 نفر و در طول سال 94 تعداد به 21 میلیون نفر رسید.

تولیت مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: در چهار سال گذشته افزایش 16 درصدی حضور مردمی را در مسجد مقدس جمکران شاهد بودیم و افزایش حضور مردم در اعتاب مقدس و مسجد مقدس جمکران، وظایف ما را نسبت به آنان زیاد می کند.

وی تاکید کرد: این معجزه الهی است که بعد از 40 سال و همه مشکلات و نارسایی های موجود اما در عین حال مردم پایبند انقلاب و ارزش ها هستند.

در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص ایجاد صحن، رواق و یا باب به نام «حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ (ع)» در مسجد مقدس جمکران، گفت: در برنامه ها و مراسم های مختلف در خصوص حضرت شاهچراغ (ع) سخنرانی و برنامه ریزی خواهیم داشت اما فضایی برای این نامگذاری وجود ندارد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری