تشییع پیکر 150 شهید دوران دفاع مقدس


تشییع پیکر 150 شهید دوران دفاع مقدس

­سرهنگ اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله (ص) در مصاحبه با رادیو گفتگو به تشریح جزئیات تشییع پیکر پاک 150 شهید دوران دفاع مقدس پرداخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله در برنامه "صبح و گفتگو" اظهار کرد: ۱۵۰ شهید دفاع مقدس تفحص شده از مناطق شلمچه، فکه و دیگر مناطق عملیاتی جنوب روز پنجشنبه ششم تیر ماه مصادف با ایام سوگواری حضرت امام صادق (ع) مهمان مردم شهید پرور شهر تهران می‌شوند.
وی افزود: پیکر پاک این شهدا ساعت ۹ صبح از مقابل سردر دانشگاه تهران به سمت چهارراه کالج، زیر پل حافظ و خیابان بهشت تا معراج الشهدا تشییع خواهند شد.
سرهنگ کریمی همچنین از اجرای ویژه برنامه وداع با این شهدا در روز چهارشنبه خبرداد و گفت: مراسم وداع با شهدا در موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه حقانی بعد از نماز مغرب و عشا تا ساعت ۱۲ شب برگزار می‌شود.
معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله (ص) با اعلام اینکه حدود ۱۲۰ نفر از این شهدا هم گمنام هستند، گفت: تعدادی از این شهدا شناسایی شده اند و کار‌های مقدماتی نیز در حال انجام است و در چهار یا پنج استان تشییع می‌شوند.
این مقام مسئول گفت: پیکر تعدادی از شهدا همچنان مفقود است و هنوز به آغوش گرم خانواده هایشان بازنگشته، اما همکاران ما در حال تفحص پیکر رزمندگان و بازگشت آن‌ها به استان‌های مربوطه هستند.
سرهنگ کریمی در پایان از امت شهیدپرور و مردم شریف تهران تقاضا کرد با حضور باشکوه این شهدای بزرگوار را بدرقه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟