اولین بتای عمومی سیستم عامل iOS 13 منتشر شد


رسانه کلیک – اپل اولین بتای عمومی سیستم عامل iOS 13 را به همراه سیستم عامل iPadOS و مک او اس کاتالینا عرضه کرد. امروز اپل تصمیم به عرضه اولین بتای عمومی نسخه جدید سیستم عامل های خود گرفت. اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود که ماه گذشته برگزار شد، از سیستم عامل iOS 13 […] نوشته اولین بتای عمومی سیستم عامل iOS 13 منتشر شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – اپل اولین بتای عمومی سیستم عامل iOS 13 را به همراه سیستم عامل iPadOS و مک او اس کاتالینا عرضه کرد.

امروز اپل تصمیم به عرضه اولین بتای عمومی نسخه جدید سیستم عامل های خود گرفت. اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود که ماه گذشته برگزار شد، از سیستم عامل iOS 13 به همراه iPadOS و macOS Catalina رونمایی کرد. تا به امروز شاهد انتشار چندین نسخه بتا از این سیستم عامل ها برای توسعه دهندگان بودیم. حال به نظر می رسد این سیستم عامل ها به پایداری نسبی دست پیدا کرده اند و کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند.

در همین راستا از امروز اولین بتا عمومی سیستم عامل آی او اس 13 به همراه آیپد او اس و مک او اس کاتالینا در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای نصب این سیستم عامل باید به این وب سایت مراجعه کرده و در آن ثبت نام کنید. اپل در پاییز سال جاری میلادی، نسخه نهایی این سیستم عامل را عرضه می کند. در ابتدا قرار بود بتای عمومی آی او اس 13 در ماه جولای عرضه شود؛ با این حال اپل تصمیم گرفت آن را زودتر در اختیار کاربران قرار دهد.

اولین بتای عمومی سیستم عامل iOS 13 منتشر شد

عرضه زودهنگام بتا این سیستم عامل به معنای پایداری مناسب آن است. اپل تا زمان عرضه نسخه کامل این سیستم عامل برای تمام کاربران، چندین نسخه بتا از آن را منتشر می کند. در این نسخه ها، شاهد رفع باگ های این سیستم عامل خواهیم بود. انتظار می رود اولین بتای عمومی آی او اس 13 باعث افزایش مصرف انرژی دستگاه و همچنین عدم کارکرد برخی اپلیکیشن ها شود.

در صورتی که قادر به تحمل باگ های یک سیستم عامل و یا مشکلاتی که برای دستگاه شما ایجاد می کند، نیستید، به شما پیشنهاد می کنیم اولین بتای عمومی iOS 13 را دانلود و نصب نکنید.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت