اولین تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند لوتوس


اولین تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند لوتوس

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید به احتمال زیادی اولین تصاویر از اولین شاسی‌بلند تاریخ لوتوس هستند. این خودرو شبیه پروتوتایپ لینک اند کو است اما برخی جزئیات باعث می‌شوند آن را نمونه‌ی پیش‌تولیدی شاسی‌بلند بریتانیایی‌ها بدانیم. اول از همه اینکه تصاویر موردبحث در مقر لوتوس در هِتِل ثبت شده‌اند. این برند حالا تحت تملک... The post اولین تصاویر...

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید به احتمال زیادی اولین تصاویر از اولین شاسی‌بلند تاریخ لوتوس هستند. این خودرو شبیه پروتوتایپ لینک اند کو است اما برخی جزئیات باعث می‌شوند آن را نمونه‌ی پیش‌تولیدی شاسی‌بلند بریتانیایی‌ها بدانیم.

اولین تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند لوتوس
اول از همه اینکه تصاویر موردبحث در مقر لوتوس در هِتِل ثبت شده‌اند. این برند حالا تحت تملک جیلی بوده و البته ولوو و لینک اند کو نیز زیر چتر این خودروساز چینی قرار دارند. گفته شده شاسی‌بلند لوتوس از معماری ولوو استفاده خواهد کرد.

اولین تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند لوتوس
اگرچه فعلاً نمی‌توان چیزی را تائید کرد اما پروتوتایپ موردبحث قوس‌های چرخی دارد که کمی گسترش یافته‌اند تا رینگ‌های بزرگ‌تر را در خود جای دهند. همچنین به نظر می‌رسد فاصله‌ی بین چرخه‌ای روبرویی کمی بیشتر شده که این هم می‌تواند اشاره‌ای به ابعاد بزرگ‌تر شاسی‌بلند لوتوس داشته باشد.

اولین تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند لوتوس
البته جالب‌ترین بخش به نمای عقب مربوط می‌شود که فاقد خروجی‌های اگزوز است. اگرچه این امر می‌تواند به معنی استفاده از قوای محرکه‌ی الکتریکی باشد اما فکر می‌کنیم این خودرو از نوع پلاگین هیبریدی است. قطعاً نتیجه‌گیری دراین‌باره بسیار زود است اما لوتوس می‌تواند از تکنولوژی هیبریدی ولوو استفاده کند و این را مدیرعامل لوتوس نیز چندی پیش اعلام کرده بود.

اولین تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند لوتوس
باور بر این است لوتوس در توسعه‌ی شاسی‌بلند خود پورشه کاین را سنگ محک قرار داده و تلاش کرده مشخصات دینامیکی آن به رقیب آلمانی نزدیک باشد. این شاسی‌بلند احساسی شبیه یک لوتوس واقعی خواهد داشت و شبیه دیگر خودروهای این کلاس نخواهد بود.

اولین تصاویر جاسوسی از شاسی‌بلند لوتوس
مدیرعامل لوتوس در سال 2018 گفته بود:

شاسی‌بلند ما باید خودروی درستی باشد. ما یک فرصت داریم. ما هنوز نیازمند دست‌یابی به طراحی نهایی هستیم و این مهم‌ترین چیز است. ما نمی‌توانیم از همان زبان طراحی مدل‌های اسپورت استفاده کنیم اما قطعاً این خودرو را به عنوان یک لوتوس تشخیص خواهید داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس