رونمایی از فرش «وحدت مسلمین» در همایش شباب‌المقاومه


رونمایی از فرش «وحدت مسلمین» در همایش شباب‌المقاومه

گروه سیاست و اقتصاد ــ دومین همایش ‌«شباب‌المقاومه» شب گذشته، سوم تیرماه در سالن همایش‌های غدیر شهر قم برگزار و فرش ابریشمی با عنوان «وحدت ملسمین» رونمایی شد.

رونمایی از فرش «وحدت مسلمین» در همایش شباب‌المقاومهبه گزارش ایکنا از قم، دومین همایش بزرگ «شباب‌المقاومه» با موضوع «تکریم شهدای بحرین و مرگ معامله قرن» شب گذشته، سوم تیرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر قم برگزار شد.

شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با اشاره به این‌که همایش بزرگ مقاومت در مرحله حساسی که قدس با خطر مواجه است، برگزار شد، بیان کرد: این همایش دومین همایشی است که برای جوانان مقاومت برگزار شده و ان‌شاالله صفوف مقاومت را وحدت خواهد بخشید.

وی افزود: شهر قم همواره از فلسطین و مسئله فلسطین حمایت کرده اما در بحرین رئیس آل خلیفه با جنایات خود به اسم حمایت از مردم فلسطین، در حق آنان خیانت می‌کند؛ امروز شاهد این هستیم که حکومت‌های ظالم و خودفروخته برای زیرپاگذاشتن حقوق فلسطینیان کنفرانس برگزار می‌کنند اما در کشور جمهوری اسلامی ایران و در شهر مقدس قم کنفرانس حمایت از حقوق فلسطین برگزار می‌شود.

این رزمنده مقاومت اظهار کرد: کنفرانس بحرین تنها مکانی است برای پرداخت هزینه عقب‌نشینی از حقوق ملت فلسطین چرا که از آمریکا و اسرائیل می‌خواهند که هزینه این عقب‌نشینی را نیز حکومت‌های عربی پرداخت کنند.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: رژیم‌هایی که از آمریکا می‌ترسند باید به رهبر انقلاب اسلامی اقتدا کنند؛ ترامپ بداند که به هیچ وجه قدس را نخواهیم فروخت زیرا قدس مسئله آسمانی است نه زمینی.

وی یادآور شد: اکنون شاهد ذلیل شدن آمریکا در برابر ایران هستیم و ترامپ منتظر تماس ایران نشسته‌ است در حالی‌که ترامپ در مقابل با هم‌پیمانان خود، آن‌ها را خوار و خفیف کرده اما ایران هم‌چنان مقاومت می‌کند.

یادآور می‌شود، در پایان این همایش از لوگوی شباب‌المقاومه و فرش ابریشم با نام «وحدت مسلمین» رونمایی شد؛ این هنر ایرانی اسلامی که در خدمت قرآن و وحدت ملسمین تولید شده منقش به آیه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا؛ آل عمران/103»، آرم و نشان مجمع تقریب مذاهب، پرچم کشورهای اسلامی در قالب یک پرچم واحد و آیه «إِنَّ هٰذِهِ أُمَّتُکُم أُمَّةً واحِدَةً وَأَنا رَبُّکُم فَاعبُدونِ؛انبیا/92 » است.

هم‌چنین در این مراسم از زحمات شیخ عیسی قاسم تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید