تنها راه مقابله با معامله قرن مقاومت و ایستادگی است


تنها راه مقابله با معامله قرن مقاومت و ایستادگی است

قم ـ ایرنا ـ رهبر شیعیان بحرین گفت: تنها راه مقابله با توطئه شیطانی «معامله قرن» مقاومت و ایستادگی است و این در واقع دفاع از استقلال و آزادگی و مردم مظلوم فلسطین است.

آیت الله شیخ عیسی قاسم دوشنبه شب در دومین همایش بزرگ «جوانان مقاومت» در شهر مقدس قم افزود: مسلمانان در معامله قرن باید همه چیز خود را از دست بدهند و خداوند متعال را رها کنند تا به ترامپ و رژیم صهیونیستی دست بدهند، پس هرگز تن به این ذلت نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه جهاد در راه خدا برای ما بهترین است و ما باید به جایگاه و ارزش جهاد و شهادت ایمان داشته باشیم، خاطرنشان کرد: هیچ عذری در برابر لبیک به ندای حق تعالی که مسلمانان را به جنگ با دشمنان خدا فراخوانده است، وجود ندارد.

وی معامله قرن را فروش دین و ایمان و همراه شدن با شیطان دانست و گفت: هیچ مسلمان عاقلی این کار را نخواهد کرد و واقعاً خجالت آور است که کنفرانس معامله قرن در بحرین برگزار می‌شود، ما از شهر مقدس قم به آمریکا و اسرائیل می‌گوییم که ما در برابر شما ایستاده ایم و ایمان و آزادگی خود را نمی‌فروشیم.

رهبر شیعیان بحرین با بیان اینکه مقاومت و دفاع از ذره ذره خاک جهان اسلام بر هر مسلمانی واجب است، تصریح کرد: همه جهانیان بدانند که ما به هیچکس تجاوز نمی‌کنیم، اما برای دفاع از عزت، کرامت و آزادگی خود با همه توان مقاومت می‌کنیم و هیچ گاه به اذیت و آزار هیچ انسانی راضی نیستیم.

وی با بیان اینکه اگر با دشمنان کافر نجنگیم و از خودمان دفاع نکنیم، زندگی خود را نابود کرده ایم، اظهار داشت: جهاد در راه پروردگار بر همه مسلمانان واجب است، زیرا باعث احیای زندگی انسان‌ها، دفاع از مستضعفین و نابودی فساد و کافران بوده و باعث عزت و کرامت مسلمانان است.

شیخ عیسی قاسم دولت ترامپ را یک دولت شیطانی و توخالی دانست و گفت: جنگ و نزاع میان حق و باطل همواره وجود داشته و خداوند متعال همواره منافقان و کسانی که به زندگی دنیا راضی شده اند بسیار مورد نکوهش قرار داده است.

دومین همایش بزرگ «جوانان مقاومت» (شباب المقاومه) دوشنبه شب با موضوع تکریم شهدای بحرین و مرگ معامله قرن با حضور جمعی از علما و روحانیون و شخصیت‌های سیاسی ایران و کشورهای اسلامی و با حضور گسترده جوانان بیش از ۶۰ کشور جهان در سالن همایش‌های غدیر در شهر مقدس قم برگزار شد.

۸۱۴۶/‏‬ ۶۱۳۳/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن