نابودی پرسپولیس یکدست؛ چرا بازیکنان حذفی برانکو جذب میشوند؟!


نابودی پرسپولیس یکدست؛ چرا بازیکنان حذفی برانکو جذب میشوند؟!

شفقنا ورزشی-برانکو ایوانکوویچ به هر دلیل و کیفیتی که بود از پرسپولیس جدا شد و حالا دیگر داستان او با سرخ‌ها به پایان رسیده است. با وجود این، بسیاری دلخوش هستند که مربی کروات میراث بزرگ و باشکوهی باقی گذاشته که اگر قدرش به خوبی دانسته شود، می‌تواند تا سال‌ها تیم را بالا و سربلند نگه دارد. با این همه، […]

نابودی پرسپولیس یکدست؛ چرا بازیکنان حذفی برانکو جذب میشوند؟!

شفقنا ورزشی-برانکو ایوانکوویچ به هر دلیل و کیفیتی که بود از پرسپولیس جدا شد و حالا دیگر داستان او با سرخ‌ها به پایان رسیده است. با وجود این، بسیاری دلخوش هستند که مربی کروات میراث بزرگ و باشکوهی باقی گذاشته که اگر قدرش به خوبی دانسته شود، می‌تواند تا سال‌ها تیم را بالا و سربلند نگه دارد. با این همه، فعلا نشانه‌های خوبی از تلاش برای حفظ این میراث دیده نمی‌شود. حفظ که هیچ؛ انگار بیل و کلنگ برداشته‌اند و به جانش افتاده‌اند.

فرشاد برگشت؛ چرا؟

به گزارش شفقنا، فرشاد احمدزاده در حالی با عقد قراداد رسمی به پرسپولیس برگشت که انواع نظرسنجی‌ها نشان می‌داد بسیاری از هواداران با حضور دوباره او در این تیم مخالف هستند. موضوع روشن است؛ فرشاد به شکل بد و ناشایستی از جمع قرمزها جدا شد و جا نداشت که به این راحتی به تیم برگردد؛ آن هم در حالی که تیم حتی از نظر فنی هم نیازی به احمدزاده نداشت. توجه داشته باشید که همین حالا نفراتی مثل مهدی ترابی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، مهدی شریفی، احمد نوراللهی و … می‌توانند در پرسپولیس به عنوان وینگر به میدان بروند. ترافیک در مقطعی آنقدر زیاد بود که حتی نیمکت‌نشینی پرحاشیه عالیشاه را به دنبال آورد. با این اوصاف چرا باید احمدزاده برمی‌گشت؟ این هزینه برای چه انجام شد؟ آیا نیاز تیم به جذب بازیکن در این نقطه بود؟ جز این است که حتی اگر صد میلیون تومان هم به احمدزاده داده باشید باز زیاد و الکی دادید؟ غیر از این، دیگر یک بازیکن چه باید بکند که از تاریخچه باشگاه طرد شود؟ فرشاد احمدزاده وسط محرومیت تیم را ول کرد و رفت؛ رفت به جایی که نه از نظر فنی بهتر بود و نه حتی پول بیشتری دستش را می‌گرفت. الان که او را با عزت و احترام برمی‌گردانید، فکر آن را کرده‌اید که فردا دیگران چقدر آسان‌تر خیانت می‌کنند؟ خیانت می‌کنند و امیدوار به فراموشکاری مردم باقی می‌مانند.

طارمی هم برمی‌گردد؛ شاید مثل رامین!

ظاهرا کار بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس را هم باید تمام‌شده دانست. او که بدجوری هم طاقچه بالا گذاشته برمی‌گردد و شاید رامین رضاییان هم بیاید تا جمع رفقای نیمه‌راه دوباره جمع شود. چقدر برانکو زجر کشیده بود برای اینکه تیم، صاف و یکدست شود. حالا اما این موهبت سخت به دست آمده، آسان دارد از دست می‌رود. برانکو در این سال‌ها به اندازه یک تیم چهره سرشناس را از پرسپولیس کنار گذاشت و در عمل نشان داد وقتی با بازیکن‌سالاری مقابله شود، مجموعه موفق‌تر از قبل به راه خودش ادامه خواهد داد. حالا اما آسان‌ترین کار برای آنها که در نگه داشتن ایوانکوویچ ناکام بودند، برگرداندن همان اسم‌های دهان پرکن است. افسوس!

ماجرای بشار

اگر قرار باشد فقط یک اتفاق، عیار واقعی مدیریت ایرج عرب در پرسپولیس را نشان بدهد، آن اتفاق شوی تمدید قرارداد با بشار رسن است؛ هافبک بی‌حاشیه عراقی که کنارش نشستند و الکی گفتند قراردادش تمدید شده، اما بعدا روشن شد آن کاغذها به هیچ نمی‌ارزیده. مساله بشار غیر از ظاهرسازی و بی‌اقتداری مدیریت، از حیث فنی هم قابل بررسی است؛
بانک ورزش در ادامه نوشت:جایی که برانکو از ماه‌ها پیش قویا اصرار داشت قرارداد او تمدید شود، چون از نظر فنی به کار تیم می‌آید، اما حالا دوستان تصمیم گرفته‌اند پول خرید این بازیکن را صرف بازگرداندن احمدزاده، طارمی و شاید حتی رامین رضاییان کنند. چه چیزی زیباتر از این؟

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته