آخرین وضعیت نقل و انتقالات رم؛ از توافق شخصی با جردن ورتو تا قوت گرفتن احتمال معاوضه مانولاس با دیاوارا


آخرین وضعیت نقل و انتقالات رم؛ از توافق شخصی با جردن ورتو تا قوت گرفتن احتمال معاوضه مانولاس با دیاوارا

جالوروسی روز پر کاری را در نقل و انتقالات سپری کرد.

طرفداری- پائولو فونسکا از روز دوشنبه با حضور در پایتخت ایتالیا، کارش در آ اس رم را آغاز کرد. مطابق انتظار پس از حضور فونسکا، نقل و انتقالات رم به شکل جدی تر دنبال می شود. احتمالا یک تابستان شلوغ و پر رفت و آمد دیگر در انتظار رم خواهد بود.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ آ اس رم پس از ملاقات با ایجنت جردن ورتو با او به توافق شخصی رسیده است. جالوروسی حالا باید به دنبال جلب رضایت فیورنتینا باشد. هیچ بعید نیست رم برای نهایی کردن انتقال ورتو، ریک کارسدورپ را به عنوان بخشی از هزینه انتقال به فیورنتینا واگذار کند. اما این تنها معاوضه احتمالی رمی ها نخواهد بود. ناپولی به کوستاس مانولاس علاقه دارد و این باشگاه حتی با مدافع یونانی رم به توافق شخصی رسیده است. بند فسخ 36 میلیون یورویی قرارداد او، تنها مانع نهایی شدن این انتقال است. ناپولی امیدوار است رم برای مانولاس تخفیف بدهد. ایده معاوضه مانولاس با یکی از بازیکنان ناپولی نیز مطرح شده است. دو باشگاه روز گذشته در مورد معاوضه مانولاس و آمادو دیاوارا صحبت کردند. ناپولی می خواهد بخشی از هزینه انتقال مانولاس را از طریق معاوضه دیاوارا با او تامین کند. انتظار می رود تا پایان این هفته، تکلیف انتقال مانولاس به ناپولی مشخص شود. (با توجه به نزدیک شدن به پایان ژوئن و نیاز رم به کسب درآمد بابت فیرپلی مالی.)

در خط حمله، نام جدیدی پیرامون جالوروسی مطرح شده است. سم لامرس، مهاجم 22 ساله و هلندی باشگاه آیندهوون مدنظر رم قرار گرفته است. او فصل گذشته به طور قرضی در هیرنوین حضور داشت و در 35 بازی موفق به ثبت 19 گل و 5 پاس گل شد. از نظر وبسایت ترانسفر مارکت، ارزش این بازیکن 9 میلیون یورو است. همچنین یک پیشنهاد مهم از چین و باشگاه شانگهای شنهوا به دست استفان الشعراوی رسیده است. چینی ها حاضرند در هر فصل 12 میلیون یورو به فرعون کوچک دستمزد بدهند. قرارداد الشعراوی با رم فقط یک سال دیگر اعتبار دارد و با توجه به مشکلات فیرپلی مالی، جالوروسی حتی از فروش بهترین بازیکن فصل گذشته اش استقبال می کند. رم در ازای الشعراوی 20 میلیون یورو می خواهد. این در حالی است که اخیرا کوریره دلو اسپورت مدعی شد مذاکرات میان رم و الشعراوی برای تمدید قرارداد به بن بست خورده است. الشعراوی در قرارداد جدید برای هر فصل 4 میلیون یورو دستمزد می خواهد؛ چنین خواسته ای مورد قبول رم نیست تا پایتخت نشینان از فروش او استقبال کنند.

همچنین گاتزتا دلو اسپورت از کند شدن روند مذاکرات رم و اینتر بر سر انتقال ادین ژکو خبر داد. درحالیکه ژکو با اینتر به توافق شخصی رسیده و قویا خواهان انتقال به تیم کونته است، پیشنهاد نراتزوری برای او از 10 میلیون یورو فراتر نمی رود. رم در ازای مهاجم بوسنیایی خود 20 میلیون یورو می خواهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط