میلان آماده ارسال پیشنهاد برای جذب لوکاس توریرا؛ وضعیت روسونری برای خرید اوزان کاباک بهتر از بایرن مونیخ است


میلان آماده ارسال پیشنهاد برای جذب لوکاس توریرا؛ وضعیت روسونری برای خرید اوزان کاباک بهتر از بایرن مونیخ است

میلان در بازار نقل و انتقالات فعال است تا ترکیب خوبی را در اختیار مارکو جامپائولو قرار...

طرفداری - پس از روی کار آمدن مارکو جامپائولو، میلان تلاش می کند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده قدرتمند ظاهر شود.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، به نظر می رسد تقویت خط هافبک، اولویت اصلی میلان است و پس از آنکه باشگاه تصمیم گرفت قرارداد باکایوکو را دائمی نکند، آنها به دنبال گزینه های دیگری هستند. یکی از گزینه های جدی روسونری، لوکاس توریرا، هافبک اروگوئه ای آرسنال است که قبلا سابقه کار با مارکو جامپائولو را در کارنامه دارد. در واقع باشگاه در حال بررسی ارقام است تا ببیند با چه پیشنهادی می تواند توریرا را به ایتالیا بازگرداند. او دو فصل با جامپائولو در سمپدوریا کار کرد و زیر نظر او پیشرفت فوق العاده ای داشت و آنجا بود که توجه آرسنال را به خود جلب کرد. توپچی ها برای خرید او 30 میلیون یورو هزینه کردند.

برای تقویت خط دفاع، میلان همچنان پیگیر وضعیت جذب اوزان کاباک است. پس از دیدار روز گذشته با مدیر برنامه کاباک در کاسا میلان، روسونری احساس می کند هر کاری لازم بوده برای جذب مدافع ترکیه ای انجام داده است؛ هر چند هنوز بین رقم پیشنهاد و رقم درخواستی کاباک برای دستمزد فاصله وجود دارد. میلان همچنان آماده است برای این مدافع، 15 میلیون یورو یعنی رقم فسخ قرارداد را به اشتوتگارت بپردازد. بایرن مونیخ دیگر تیمی است که به کاباک علاقه دارد اما روسونری می تواند تضمین کند که او نسبت به حضور در بایرن مونیخ بیشتر بازی می کند و بدین ترتیب در کورس جذب کاباک، میلان جلوتر قرار گرفته است. تصمیم نهایی بازیکن احتمالا تا روز پنجشنبه مشخص خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا