انهدام یک شبکه گسترده قاچاق انسان در انگلیس، فرانسه و رومانی


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/) به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس فرانسه از بازداشت 17 نفر و نابودی یک شبکه گسترده...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس فرانسه از بازداشت 17 نفر و نابودی یک شبکه گسترده قاچاق انسان در انگلیس، فرانسه و رومانی خبر داد.
پلیس فرانسه روز دوشنبه از بازداشت 17 قاچاقچی انسان در چارچوب تحقیق درباره یک شبکه گسترده قاچاق انسان خبر داد که به طور ویژه از شمال فرانسه به انگلیس مهاجر غیر قانونی قاچاق می کردند.
بنابر تحقیقی که از 22 اوت سال 2018 آغاز شد، رانندگان کامیون رومانیایی، تحت پوشش شرکت های حمل و نقل رومانیایی و با هماهنگی مسئولانشان زمینه را فراهم می کردند تا مهاجران غیر قانونی، بتوانند از خطوط ساحلی فرانسه، بلژیک و هلند و در نهایت با عبور از تونل مانش وارد انگلیس شوند. بنابر اعلام ماموران تحقیق، مهاجران غیر قانونی برای رسیدن به مقصد (انگلیس) در یدک کش ها و کابین رانندگان کامیون نیز مخفی می شدند. بنابر اعلام پلیس فرانسه، سازمان دهنده این شبکه قاچاق انسان و 9 نفر دیگر از همدستانش در رومانی و 6 نفر دیگر در انگلیس و فرانسه بازداشت شدند. یک راننده با تجربه این شبکه قاچاق انسان زمانی که قصد داشت دو مهاجر غیر قانونی را سوار بر کشتی کند، در دهم ژوئن در بندر Dunkerque فرانسه بازداشت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403