درگیری در ملایر بازداشت پنج تن را به دنبال داشت


درگیری در ملایر بازداشت پنج تن را به دنبال داشت

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: پنج تن به علت نزاع دسته جمعی در روستای واشان ملایر بازداشت شدند اما در این درگیری کسی مصدوم نشد.

سرهنگ محمدباقر سلگی بامداد سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یک خانواده اهل روستای واشان ملایر چند سال پیش با یک خانواده در لرستان وصلت کرده بود و پسر ملایری در محل زندگی همسرش واقع در لرستان زندگی می‌کرد.

وی بیان کرد: عروس خانم و برادرش چهار سال پیش به عللی با داماد ملایری درگیر شده و او را در این نزاع به قتل می رسانند که پس از گذشت چند سال از بروز این قتل، به تازگی رای قصاص برای هر دو متهم صادر شد.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: پنج تن از بستگان قاتل برای دریافت رضایت از لرستان راهی روستای واشان ملایر شدند که مردم روستا از حضور این افراد مطلع شده و درگیری بین روستاییان و بستگان قاتل صورت گرفت.

سرهنگ سلگی ادامه داد: تیمی از بسیج که برای ماموریت دیگری در این محل حضور داشتند با دیدن این درگیری دسته جمعی طرفین را دعوت به آرامش می کنند و در این هنگام ماموران انتظامی نیز در محل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه پلیس بستگان قاتل را بازداشت می کند گفت: در این درگیری روستاییان با پرتاب سنگ و دیگر اجسام سخت موجب شکسته شدن شیشه و وارد کردن آسیب به خودرو خانواده قاتل شدنددند.

فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: خانواده مقتول معتقدند طرف مقابل برای درگیری به این روستا مراجعه کرده است در حالی که بستگان قاتل این موضوع را رد کرده و عنوان کردند که تنها برای جلب رضایت شاکی در این روستا حضور یافته و هیچ برنامه‌ای برای نزاع نداشتند.

وی با ذکر اینکه در بازرسی از خودرو بستگان مقتول سلاح شکاری کشف شد بیان کرد: پرونده این افراد تکمیل و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی