طرح های نوآورانه جوانان از حمایت مالی وزارت ورزش و جوانان بهره مند می شوند


طرح های نوآورانه جوانان از حمایت مالی وزارت ورزش و جوانان بهره مند می شوند

تبریز - ایرنا - معاون فرهنگی و امور جوامان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: هر جوان آذربایجان شرقی اعم از تحصیل کرده و یا تحصیل نکرده اگر طرحی مبتکرانه داشته باشد می تواند از حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان استان در تولید انبوه و بهره برداری این طرح بهره مند شود.

به گزارش ایرنا، امیر تقی زاده روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه افتتاح افتتاح دفتر نمایندگی طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان در دانشگاه تبریز افزود: به منظور بهره مندی بیش از پیش جوانان نخبه و سازمان های مردم نهاد از شرکت های دانش بنیان امروز تفاهم نامه ای با مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز منعقد شد.

وی اعلام کرد: با هماهنگی های بعمل آمده و از طرف وزارت ورزش و جوانان قول مساعد داده شد تا اعتبارات ویژه ای را برای این منظور در نظر بگیرند و لازم به ذکر است که این دفتر با استقرار یکی از عوامل اداره کل ورزش و جوانان استان فعال خواهد شد.

تقی زاده اضافه کرد: در فاز اول این طرح حدود ۳۵ طرح فن آورانه موجود است که ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال حمایت مالی نیاز دارد و از فردا این طرح ها پس از ارائه پرداخت مالی خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز ۲ هدف برگزاری المپیاد خلاقیت و نوآوری منطقه شمال غرب کشور و برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با محوریت ترویج فرهنگ کار، استعدادیابی و اشتغال زایی هدف گذاری شده است که قرار است، قسمت تخصصی و هنری از طرف مرکز و بخش اجرایی و برگزاری از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شود.

تقی زاده همچنین از استقبال مسوولان دانشگاه بناب مبنی بر تشکیل و راه اندازی مرکز رشد و نوآوری طرح های ملی و فراگیر در آن دانشگاه خبرداد و گفت: با هماهنگی های لازم این امر در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد.

دفتر نمایندگی رشد و نوآوری طرح های ملی و فراگیر در دانشگاه تبریز با حضور امیر حسین آل اسحاق مدیر کل طرح خای ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان در دانشگاه تبریز افتتاح شد.

۹۸۵۳/‏۳۰۷۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!