گاسپرینی: ترک آتالانتا و رفتن به رم، خیانت بود؛ دوست دارم در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید و تیمی از انگلستان هم گروه شویم


گاسپرینی: ترک آتالانتا و رفتن به رم، خیانت بود؛ دوست دارم در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید و تیمی از انگلستان هم گروه شویم

آتالانتا در سید چهارم لیگ قهرمانان اروپا قطعا قرعه آسانی نخواهد داشت و گاسپرینی امیدوار است با بهترین تیم...

طرفداری- جانپیرو گاسپرینی، یکی از گزینه های هدایت آ اس رم بود اما او با رد پیشنهاد جالوروسی تصمیم گرفت به کارش در آتالانتا ادامه بدهد.

او در مصاحبه ای با Radio Anch’io Sport گفت:

از انتقال لوییس موریل بسیار خوشحال هستیم. در باشگاه، همه او را می خواستند. در حال سپری کردن یک تابستان فوق العاده هستیم و خود را برای فصل آینده و حضور در لیگ قهرمانان اروپا آماده می کنیم. هیچ برنامه ای برای فروش بازیکنان مهم تیم نداریم مگر اینکه پیشنهادی به دست ما برسد که غیرقابل رد شدن باشد. تیمی هستیم که می دانیم چه می خواهیم و چطور باید بازی کنیم. بازیکنانی به آتالانتا اضافه می شوند تا کیفیت ترکیب را بالا ببرند.

گروه بندی لیگ قهرمانان اروپا؟ بهترین رقبای ممکن را می خواهیم. اگر دست من باشد می خواهم با رئال مادرید که ورزشگاهی تاریخی دارد، روبرو شویم. یک رقیب از انگلستان را هم در گروه خود قرار می دادم. اینطور به نظر می رسد که شانس زیادی برای صعود از گروه نخواهیم داشت پس خوب است که با بهترین ها روبرو شویم.

پیشنهاد رم؟ ترک آتالانتا در مقطع کنونی، کار آسانی نبود. اگر این کار را می کردم مثل یک خیانت بود. رفتن به رم مرا وسوسه کرد اما دستاوردهایی که با آتالانتا به دست آوردم، مرا به ماندن در برگامو ترغیب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا