مهرماه، آزمون تخصصی مشاوره فناوری اطلاعات برگزار می‌شود


دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: مهرماه امسال، افرادی که علاقه دارند تا رسته تخصصی مشاوره فناوری اطلاعات را دریافت کنند، می توانند در آزمون مشاوران سازمان شرکت کنند. به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، رسول سراییان دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری آزمون گفت: مهرماه...

مهرماه، آزمون تخصصی مشاوره فناوری اطلاعات برگزار می‌شود
دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: مهرماه امسال، افرادی که علاقه دارند تا رسته تخصصی مشاوره فناوری اطلاعات را دریافت کنند، می توانند در آزمون مشاوران سازمان شرکت کنند.

به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، رسول سراییان دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری آزمون گفت: مهرماه امسال، افرادی که علاقه دارند تا رسته تخصصی مشاوره فناوری اطلاعات را دریافت کنند، می توانند در آزمون مشاوران سازمان شرکت کنند.
دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: داوطلبان برای رسته ۳ مشاوره فناوری اطلاعات در این آزمون شرکت می کنند و کسانی که بتوانند نمره قبولی از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بگیرند، تأییدیه به عنوان مشاور رسته فناوری اطلاعات در بخش های مختلف را دریافت می‌کنند.
وی درپایان خاطرنشان کرد: این آزمون برای علاقه مندان این حوزه سعی می شود به طور سالیانه برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش