آخرین اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد؛ از تلاش برای جذب ون بیساکا و برونو فرناندز تا واگذاری دارمیان به یوونتوس


آخرین اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد؛ از تلاش برای جذب ون بیساکا و برونو فرناندز تا واگذاری دارمیان به یوونتوس

به طور خلاصه، ون بیساکا پس از مذاکراتی فرسایشی راهی منچستریونایتد خواهد شد. سپس توجه یونایتد معطوف به برونو...

طرفداری- مقامات منچستریونایتد عصر امروز با امید به نهایی کردن خرید آرون ون بیساکا، با نمایندگان کریستال پالاس در لندن دیدار خواهند کرد.

به گزارش جیمز داکر، از قرار معلوم یونایتد در ابتدای هفته جاری سومین پیشنهاد خود را به پالاس ارائه کرده‌ است و با وجود این که رقم پیشنهادی آن‌ها همچنان با ۵۰ میلیون پوند درخواستی عقاب‌ها فاصله دارد، سران یونایتد امیدوار هستند داستان این انتقال به اتمام برسد. گویا مدیران کریستال پالاس هم از این کش و قوس خسته شده‌اند و به همکاران خود در منچستر گفته‌اند یا بازیکن مد نظرشان را خریداری کنند، یا از او دست بردارند. امروز اد وودوارد (نایب رییس) و مت جاج (مسئول مذاکره با اهداف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد) در همین رابطه با سران کریستال پالاس دیدار خواهند کرد. در این بین، خود بازیکن از مدت‌ها پیش به یونایتد چراغ سبز نشان داده است.

آخرین اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد؛ از تلاش برای جذب ون بیساکا و برونو فرناندز تا واگذاری دارمیان به یوونتوس

جدای از ۵۰ میلیون پوندی که کریستال پالاس به صورت تمام و کمال می‌خواهد، مبحث پاداش‌ها هم یکی از علل دیگر به تأخیر افتادن این جا به جایی بوده است. برخی از بندهای پیشنهادی منچستریونایتد از دید کریستال پالاس واقع بینانه نبوده و آن‌ها به دنبال بندهای قابل حصول هستند. مثلا قرار بود پس از این که تعداد بازی‌های ون بیساکا برای منچستریونایتد در لیگ قهرمانان به ۲۵ رسید، پاداشی به کریستال پالاس تعلق گیرد ولی آن‌ها با این بند مخالف هستند. با توجه به غیبت یونایتد در فصل آینده لیگ قهرمانان، چنین بندی دست کم در فصل ۲۲-۲۰۲۱ فعال می‌شود؛ تازه آن هم مشروط به این است که یونایتد در دو فصل بعدی، یک بار به فینال و یک بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

کریستال پالاس همچنین خواستار حذف درآمد حاصل از فروش ویلفرد زاها است که قرار بود به موجب توافق قبلی، بخشی از آن به منچستریونایتد برسد. هنوز مشخص نیست آیا چنین خواسته‌ای که احتمالا ۱۰ میلیون پوند می‌ارزد و رقم انتقال ون بیساکا بدون در نظر گرفتن پاداش‌ها را به ۶۰ میلیون پوند می‌رساند مورد موافقت یونایتد واقع خواهد شد یا خیر. یونایتد می‌خواهد بخشی از هزینه خریدن ون بیساکا را با فروش متئو دارمیان فراهم کند. یوونتوس به این بازیکن علاقه مند است و مایل خواهد بود تا او را جانشین ژائو کانسلویی کند که احتمالا با رقم ابتدایی ۴۵ میلیون پوند راهی منچسترسیتی خواهد شد. اما این دومینوی نقل و انتقالاتی، به پیدا شدن یک مشتری برای دنیلو و جدایی این بازیکن از سیتیزن‌ها بستگی دارد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد؛ از تلاش برای جذب ون بیساکا و برونو فرناندز تا واگذاری دارمیان به یوونتوس

بر خلاف خواسته اوله گونار سولسشر که به دنبال این بود تا اکثر خریدهای منچستریونایتد قبل از آغاز تمرینات پیش فصل تیم انجام شده باشد، احتمالا دوشنبه آینده تنها دنیل جیمز و آرون ون بیساکا به عنوان ورودی‌های جدید در زمین تمرین یونایتد حاضر خواهند بود. سولسشر از مدیران باشگاه خواسته است تا در سریع‌ترین زمان ممکن برای جذب برونو فرناندز از اسپورتینگ لیسبون اقدام کنند. رقم ۷۰ میلیون پوندی درخواستی باشگاه پرتغالی، یک حربه نقل و انتقالاتی به نظر می‌رسد و آن انتقال می‌تواند با رقمی بسیار پایین‌تر نهایی شود. جدای از این‌ها، سولسشر یک هافبک دیگر هم می‌خواهد که احتمالا شان لانگ استف از نیوکاسل خواهد بود. ادامه فعالیت یونایتد در بازار پس از جذب گزینه‌های یاد شده، بستگی به فروخته شدن بازیکنانی چون پل پوگبا، روملو لوکاکو و الکسیس سانچز خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن