راننده خواب آلود در تصادف با گارد ریل جان باخت


راننده خواب آلود در تصادف با گارد ریل جان باخت

عصر خودرو- رییس پلیس راه استان همدان گفت: راننده خواب آلود یک دستگاه پژو پارس به علت انحراف از مسیر اصلی و برخورد با گاردریل در آزاد راه همدان - ساوه جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا عزیزی افزود: این سانحه ساعت 6 صبح امروز در 38 کیلومتری آزاد راه همدان - ساوه رخ داده است.

وی بیان کرد: راننده خواب آلود با سرعت بسیار بالا به گاردریل برخورد کرده و گارد ریل با شکافتن بدنه خودرو و برخورد با راننده موجب مرگ وی شد.

رئیس پلیس راه همدان گفت: بیشتر سوانح رانندگی آزاد راه همدان - ساوه از کیلومتر 35 به بعد رخ می‌دهد چرا که پس از طی این مسافت، راننده احساس خستگی کرده و دچار سانحه می‌شود.

سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: هفته گذشته نیز یک دستگاه سواری به علت خواب آلودگی راننده در کیلومتر 42 آزاد راه همدان - ساوه واژگون شد که 2 تن در این سانحه فوت و یک تن نیز به شدت مجروح شد.

وی اظهار داشت: برخی رانندگان بر این باورند که تنها شب هنگام دچار خواب آلودگی می‌شوند در حالی که بر اساس آمارهای موجود بخشی از سوانح رانندگی به علت تردد رانندگان با حالت خسنتگی و خواب آلودگی در روز رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: هیچ‌گونه ابزاری در جهان برای کنترل میزان خستگی و خواب آلودگی راننده درست نشده بنابراین تنها رانندگان می‌توانند برای پیشگیری از بروز سوانح جاده‌ای ناشی از خواب آلودگی کمک کنند.

طبق آخرین گزارش پزشکی قانونی 54 تن از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه در سوانح رانندگی درون و برون شهری این استان جان خود را از دست دادند که سهم سوانح برون شهری 40 کشته است.

همچنین 573 تن در سوانح رانندگی فروردین و 546 تن در سوانح رانندگی اردیبهشت امسال مجروح و مصدوم شدند.

7526/‏

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس