قلب عالم امکان را آزار ندهیم +فیلم


روایات زیادی قلب عالم امکان و هسته مرکزی جهان را امام زمان(عج) معرفی و تأکید می‌کنند اگر یک روز زمین خالی از حجّت باشد، اهل خود را فرو می‌برد.

قلب عالم امکان را آزار ندهیم +فیلم‌به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برکات عالم هستی از وجود امام زمان(عج) است و همه بهره‌ها و استفاده‌هایی که مردم دارند به برکت وجود ایشان است. در دعای ندبه می‌گوییم «این السبب المتصل بین الارض و السماء»؛ یعنی کجاست آن وسیله‌ای که فیوضات آسمان را به اهل زمین می‌رساند.

خداوند متعال به برکت حضرات معصومین، موجودات را آفریده است و امروز وجود و هستی ما مرهون و مدیون امام زمان(عج) است. روایات زیادی قلب عالم امکان و هسته مرکزی جهان را امام زمان(عج) معرفی و تأکید می‌کنند اگر یک روز زمین خالی از حجّت باشد، اهل خود را فرومی‌برد؛ بنابراین بقای ما مرهون وجود امام عصر است. بر اساس آیه شریفه «قل لا اسئلکم علیه اجراً الاّ المودّه فی‌القربی» امام مهدی(عج) حق قرابت و خویشاوندی با پیامبر را داراست که باید مراعات آن را نمود. ویدئویی از صحبت‌های استاد حسین هاشمی‌نژاد در خصوص محبت به وجود حضرت ولیعصر(عج) و مراعات حال ایشان با نظارت بر اعمال و رفتارمان رامشاهده می‌کنید.

در ادامه ویدئوی ذکرشده را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 11 فروردین 1403