اشتغال، مهم‌ترین دغدغه معتادان بهبودیافته


اشتغال، مهم‌ترین دغدغه معتادان بهبودیافته

فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: اشتغال یکی مهم‌ترین دغدغه معتادان بهبودیافته است.

به گزارش ایسنا، حجت محمدی ظهر امروز در همایش مبارزه با موادمخدر شهرستان خرم‌دره با تاکید بر ضرورت عزم جدی و همگانی برای مبارزه با موادمخدر، اظهار کرد: دستگا‌ه‌های خدمت‌رسان با جدیت در کنار مسئولانی که در حوزه مبارزه با موادمخدر فعالیت می‌کنند، هستند.

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی معتادان بهبودیافته است، تصریح کرد: افرادی که با اراده و عزم جدی خود نسبت به ترک اعتیاد اقدام کرده‌اند اغلب در محیط‌های کاری افرادی سخت‌کوش و پرتلاش هستند.

این مسئول از اراده فرد معتاد به‌عنوان یکی از فاکتورهای اصلی ترک اعتیاد نام برد و افزود: فرد معتادی که با اراده و عزم جدی خود نسبت به ترک اعتیاد اقدام می‌کند لغزش کمتری را تجربه خواهد کرد.

محمدی با تاکید بر اینکه به فرد معتاد باید به‌عنوان یک بیمار نگاه کرد، ادامه داد: تلاش برای نجات یک فرد بنا بر آموزه‌های دینی نجات کل بشریت است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر اینکه اعتیاد یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های قرن اخیر است، بیان کرد: هیچ‌کس نباید در عرصه مبارزه با موادمخدر کوتاهی کند، زیرا کسی از گزند این مواد در امان نیست.

وی تاکید کرد: کوتاهی در امر مبارزه با موادمخدر ممکن است روزی گریبان خود ما و خانواده‌مان را نیز بگیرد.

محمدی ادامه داد: دشمنان با روی آوردن به انجام کارهایی مانند ترویج استفاده از موادمخدر و بی‌هویت ساختن جوانان تلاش می‌کنند کشورها را از درون متلاشی کنند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه کشور ما تاکنون ضررهای زیادی در حوزه مبارزه با موادمخدر متحمل شده است، تصریح کرد: جان برکفان کشورمان در مرزها در حال مبارزه با این مواد خانمان‌سوز بوده و هر روز شهید در این راه تقدیم می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیک و بد