طرح غنی سازی اوقات فراغت نیازمند برنامه ریزی جامع است


طرح غنی سازی اوقات فراغت نیازمند برنامه ریزی جامع است

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اردبیل گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت نیازمند برنامه ریزی جامع و آینده نگر است و باید فعالیت ها در راستای پرهیز از موازی کاری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «رحیم افلاکی» امروز (3 تیرماه) در جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردبیل گفت: ریشه یابی رسیدگی به مشکلات جوانان و آسیب شناسی مسئله بایستی توسط نهادهای فرهنگی انجام شود تا شاهد افزایش مشارکت های اجتماعی جوانان باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اردبیل، تصریح کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت نیازمند برنامه ریزی جامع و آینده نگر است و باید فعالیت ها در راستای پرهیز از موازی کاری باشد.

وی، اظهار داشت: ایجاد برنامه های جدید با شیوه های نوین بایستی در دستور کار فعالان کانون های مسجد قرار گیرد تا شاهد جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مساجد باشیم.

افلاکی، افزود: روحانیت و مربیان تربیتی خوشفکر در مساجد نقش تاثیرگذاری در برنامه های فرهنگی و تربیتی مساجد دارند و باید از این ظرفیت ها به خوبی بهره برداری شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اردبیل، خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا و دفاع مقدس از دیگر برنامه های کاربردی در برنامه های فرهنگی کانون های مساجد در اولویت قرار گیرد.

این مقام مسئول، تاکید کرد: تبیین آسیب های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه های مهم در اولویت باشد که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس