4 تیرماه؛ آخرین مهلت قطعی کردن ثبت‌نام‌ها برای دور 21 عتبات دانشگاهیان


4 تیرماه؛ آخرین مهلت قطعی کردن ثبت‌نام‌ها برای دور 21 عتبات دانشگاهیان

اسامی اعلام‌شده برای بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان به همراه افراد ذخیره تا روز سه‌شنبه، چهارم تیرماه، فرصت دارند با مراجعه به سایت لبیک ثبت‌نام خود را قطعی کنند و با توجه به زمان اعزام، تا یک ماه قبل از اعزام،مدارک سفر خود را به ستاد تحویل دهند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: هفته گذشته از میان ۶۳ هزار و ۹۶۸ متقاضی حضور در عتبات دانشگاهیان، اسامی ۱۳ هزار نفر اعلام شد.

این افراد به همراه اسامی افراد ذخیره تا روز سه‌شنبه هفته جاری، چهارم تیرماه، فرصت دارند با مراجعه به سایت لبیک ثبت‌نام خود را قطعی کنند و با توجه به زمان اعزام، تا یک ماه قبل از اعزام، مدارک سفر خود را به ستاد عتبات دانشگاهیان تحویل دهند.

دانشجویان پسر متقاضی سفر عتبات، باید فرم تعهدنامه مجوز خروج را به صورت اینترنتی تکمیل و پرینت آن را در تهران به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و در مراکز استان‌ها به نشانی نمایندگان عمره وعتبات دانشگاهیان در استان محل تحصیل خود تحویل دهند.

همچنین دانشجویان متقاضی وام سفر نیز پس از قطعی کردن سفر خود می‌توانند نسبت به دریافت وام اقدام کنند.

این دوره از اعزام‌های عتبات دانشگاهیان با مناسبت‌های عرفه، عید قربان، عید غدیر، محرم، عاشورا و تاسوعا همزمان شده و ۳۵۰ کاروان شامل ۲۶۸ کاروان هوایی و ۸۲ کاروان زمینی، ۱۳ هزار دانشگاهی را به عتبات عالیات می‌برند.

زائرانی که به صورت هوایی سفر می‌کنند، سه میلیون تومان و زائرانی که به صورت زمینی سفر می‌کنند، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام می‌گیرند و اعزام‌ها نیز از ۲۷ تیرماه، آغاز و تا ۱۵ مهرماه، ادامه می‌یابد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا