شرور مسلح محله تهرانپارس دستگیر شد


شرور مسلح محله تهرانپارس دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یک شرور به جرم زورگیری مسلحانه از شهروندان محله تهرانپارس خبر داد.

شرور مسلح محله تهرانپارس دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: با شکایت شهروندان ساکن محدوده تهرانپارس در خصوص اخلال در نظم و امنیت این محله توسط یک شرور، تیمی از ماموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این متهم ضمن خرید و فروش سلاح گرم و سرد، چندین بار با سلاح سرد و گرم اقدام به زورگیری و خفت گیری از شهروندان در محله تهرانپارس کرده و این مساله به نارضایتی و شکایت شهروندان منجر شده است.

وی افزود: با مشخص شدن این موضوع، دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس و اقدامات فنی مخفیگاه متهم در همان محدوده شناسایی شد که پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستور ورود به مخفیگاه متهم و دستگیری وی صادر شد.

سردار ذوالقدری، تصریح کرد: با دریافت دستور قضایی تیمی از ماموران این یگان به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی وی که تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی نیز بود، دستگیر و برای تحقیقات به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل کردند.

شرور مسلح محله تهرانپارس دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، بیان داشت: این متهم در تحقیقات انجام شده به جرایم خود مبنی بر خرید و فروش سلاح سرد و گرم و همچنین قدرت نمایی، عربده کشی، خفت گیری و زورگیری از شهروندان با سلاح، اعتراف کرد و همچنین در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح گرم، ۴۴ فشنگ جنگی، یک دستگاه شوکر و سه قبضه سلاح سرد کشف شد که به همراه پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات