نسخه جدید گلکسی M30 با نام M30s و مشخصات فنی جدید عرضه خواهد شد


نسخه جدید گلکسی M30 با نام M30s و مشخصات فنی جدید عرضه خواهد شد

گزارشات جدید نشان می‌دهند که سامسونگ درحال کارکردن برروی نسخه متفاوت گلکسی M30 است. این تلفن در فوریه سال جاری میلادی روانه بازار شده بود. اکنون نیز به‌نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی نسخه جدید این تلفن با نام گلکسی M30s باشیم. این تلفن در لیست بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. یک رم ۴ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۹ (پای) برروی این تلفن درحال اجراست، درحالی که گلکسی M30 توسط اندروید ۸.۱ (اوریو) اجرا و مدتی بعد به اندروید پای آپدیت شد.

نسخه متفاوت و جدید گلکسی M30 با شماره مدل SM-M307F و پردازنده اگزینوس ۹۶۱۰ در لیست گیک‌بنچ مشاهده شده است. مهم‌ترین بخش ارتقا‌یافته این اسمارتفون، پردازنده آن است. نسخه اول گلکسی M30 مجهز به تراشه اگزینوس ۷۹۰۴ بوده و در فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز مشغول به پردازش اطلاعات است، اما اگزینوس ۹۶۱۰ با حداکثر فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز، همراه با تراشه گرافیکی Mali-G72 MP3 قدرت زیادی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

ممکن است این تلفن با نام تجاری گلکسی M30s معرفی شود. همانطور که در متن بالا نیز به آن اشاره شد، نسخه جدید M30 دارای یک رم ۴ گیگابایتی بوده و احتمال می‌رود که همانند نسخه اصلی خود از رم ۶ گیگابایتی نیز استفاده کند.

این اسمارتفون در بخش چند هسته‌ای موفق به دریافت ۵۲۱۱ امتیاز شد و در بخش تک هسته‌ای ۱۶۸۰ امتیاز دریافت کرد. به لطف تراشه اگزینوس ۹۶۱۰، امتیاز این تلفن در مقایسه با نسخه قبلی خود افزایش قابل توجهی داشته است.

درحال حاضر، اطلاعات دیگری از سایر مشخصات فنی این تلفن مانند دوربین و بخش‌های ارتقا‌یافته آن وجود ندارد.

نسخه جدید گلکسی M30 با نام M30s و مشخصات فنی جدید عرضه خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو