ستاره های برزیلی بارسلونا خواهان بازگشت نیمار


ستاره های برزیلی بارسلونا خواهان بازگشت نیمار، ستاره 27 ساله به این تیم هستند. نوشته ستاره های برزیلی بارسلونا خواهان بازگشت نیمار اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره های برزیلی بارسلونا خواهان بازگشت نیمار

استقبال برزیلی ها از بازگشت نیمار به بارسا
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۳
ستاره های برزیلی بارسلونا خواهان بازگشت نیمار

ستاره های برزیلی بارسلونا خواهان بازگشت نیمار، ستاره ۲۷ ساله به این تیم هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از ۲ فصل نه چندان خوب در پاری سن ژرمن، اخبر زیادی در مورد احتمال جدایی نیمار از این باشگاه و بازگشت به بارسلونا مطرح شده است و شاید بازیکنی که ۲ سال قبل و به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال راهی پاریس شد، دوباره فصل بعد در نوکمپ بازی کند. حالا آرتور و فیلیپ کوتینیو، دو هافبک برزیلی بارسلونا ابراز امیدواری کردند این اتفاق رخ دهد.

آرتور گفت:

“البته که من دوست دارم نیمار دوباره راهی بارسلونا شود و فکر می کنم نه تنها من، بلکه دیگر بازیکنان نیز چنین حسی دارند زیرا افزایش تعداد بازیکنان بزرگ باعث پیشرفت تیم می شود.”

اما کوتینیو که تکلیف خودش برای ماندن در بارسلونا هنوز نامشخص است و شاید وی به عنوان بخشی از قرارداد نیمار راهی پاری سن ژرمن شود نیز از بازگشت نیما‌ر استقبال کرد و گفت:

“بازی کردن کنار نیما‌ر فوق العاده است زیرا او یک سوپراستار به شمار می آید. من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما بازی کردن کنار نیمار خوشحال کننده است.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !