لزوم سازماندهی نیروهای خودجوش انقلابی در مساجد


لزوم سازماندهی نیروهای خودجوش انقلابی در مساجد

نماینده ولی‌فقیه در استان قم بر لزوم سازماندهی مجموعه‌های داوطلب در مساجد تاکید کرد و گفت: مساجد به‌عنوان پایگاه‌های دینی باید نیروهای خودجوش انقلابی را جذب و مدیریت کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در نشست قرارگاه ۱۹ دی که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه نتایج طرح‌ها و برنامه‌ها باید در سطح جامعه مشاهده شود، اظهار کرد: اگر هر شخص و نهادی بخواهد به صورت مستقل پرچمی را بلند و طرحی را دنبال کند امکان دارد مشکلاتی را به دنبال داشته باشد درحالی‌که فعال‌شدن مساجد بسیار مهم است و هرگاه کار از مساجد به‌عنوان پایگاه‌های مردمی و شناخته شده دنبال شد به نتایج مطلوب‌تری رسیدیم.

امام‌جمعه قم بر لزوم سازماندهی مجموعه‌های داوطلب در مساجد تاکید کرد و افزود: اکنون برخی به صورت خودجوش با هدف ترویج فرهنگ دینی، در میدان حضور یافته و آماده کار هستند و مساجد نیز مؤظف هستند به‌عنوان پایگاه‌های دینی این نیروها را جذب و مدیریت کنند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه ناهنجاری فقط به موضوع بدحجابی محدود نمی‌شود، افزود: اکنون با فرا رسیدن تابستان، طلاب و نیروهای انقلابی دانشجویی فرصت بیشتری را برای مشارکت در امور فرهنگی در اختیار دارند و زمان مناسبی است که می‌توانیم با استفاده از آن در راستای کاهش ناهنجاری گام‌های مؤثری برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه در انجام فعالیت‌های مختلف، هیچ کاری به جناح‌بندی‌های سیاسی نداریم، گفت: با وجود سلایق مختلف در شهر قم ظهر جمعه هیچ مسجدی در این شهر باز نیست این نشان می‌دهد که ما می‌توانیم مساجد را با رویکردهای مشترک بسیج کرده و در راستای تقویت چهره دینی قم از آن‌ها بهره‌مند شویم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری