با بهترین و مهیج‌ترین اماکن تفریحی در شیراز آشنا شوید


با بهترین و مهیج‌ترین اماکن تفریحی در شیراز آشنا شوید

در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و سفر به تاریخ پر از زیبایی و هنر ایران، برای تفریح در شیراز گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارند که سفر را برای تمام افراد خانواده به یادماندنی می‌کنند. قطعا هیجان انگیزترین تفریح در شیراز برای گروه‌های سنی مختلف با هم فرق دارد و در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و سفر به تاریخ پر از زیبایی و هنر ایران، برای تفریح در شیراز گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارند که سفر را برای تمام افراد خانواده به یادماندنی می‌کنند. قطعا هیجان انگیزترین تفریح در شیراز برای گروه‌های سنی مختلف با هم فرق دارد و در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.
هیجان انگیزترین تفریح در شیراز؛ برای کودکان

با بهترین و مهیج‌ترین اماکن تفریحی در شیراز آشنا شوید

شهربازی آزادی

قدیمی‌ترین پارک و شهربازی که می‌توانید برای تفریح در شیراز انتخاب کنید، شهربازی آزادی می‌باشد که عمر آن بیش از ۵۰ سال است. وجود دریاچه مصنوعی و وسایل استاندارد و مجهز بازی و تفریح برای تمام گروه‌های سنی؛ مخصوصا کودکان، باعث شده است تا این پارک در لیست بهترین پارک‌های شیراز قرار گیرد. از جمله بازی‌های هیجان انگیز در این پارک می‌توان به قایق سواری، چرخ و فلک، تشک پرش، سرسره بادی، استخرتوپریال کشتی صبا، اسکیت یو و سینما چند بعدی اشاره کرد.
پیشنهاد می‌کنیم در طول سفر به شهر شعر و ادب ایران ساعاتی را در این پارک و در کنار افراد خانواده استراحت کنید و بعد از تفریح و تجربه‌ی شور و هیجان در آن، با پوشیدن لباس‌های سنتی عکس‌های یادگاری بگیرید.

آدرس: شیراز، میدان امام حسین، بلوار آزادی
با بهترین و مهیج‌ترین اماکن تفریحی در شیراز آشنا شویدلونا پارک
در بین تمام پارک‌های شیراز، لونا پارک بخاطر داشتن قدمت بالا و خاطره انگیز بودن آن برای چند نسل از اهمیت و جایگاه بسیار مطلوبی بین تمام گروه‌های سنی برخوردار است. این پارک که از ۳۰ سال قبل تا امروز در کنار دروازه قرآن قرار دارد، با داشتن وسایل بازی هیجان انگیز مانند سورتمه، جت اسکی، ماشین برقی، ترامپولین، تونل وحشت، ترن هوایی، سفینه و بازی واقعی مجازی می‌تواند انتخابی عالی برای تفریح در شیراز به شمار آید.
لازم به ذکر است که وجود کوهستان و آلاچیق و شرایط ایده آل برای استراحت در لونا پارک از دیگر دلایل پرطرفدار بودن این پارک محسوب شده و به همین خاطر در اغلب روز‌های سال؛ مخصوصا در تعطیلات نوروز و تابستان شلوغ و پر از شور و هیجان می‌باشد.

آدرس: شیراز، بزرگراه جمهوری اسلامی، بلوار ربانی، کنار هتل شیراز
با بهترین و مهیج‌ترین اماکن تفریحی در شیراز آشنا شویدشهربازی ایران لند
مراکز خرید و بازار‌های شیراز یکی از بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانند به لحظات سفر را چهره و رنگی شادی ببخشند، اما کودکان تمایل زیادی به خرید ندارند و خیلی زود کلافه و خسته میشوند. خوشبختانه در اکثر مراکز خرید این شهر گزینه‌های زیادی برای تفریح وجود دارد که شهربازی ایران لند یکی از همان نمونه‌ها می‌باشد. این شهربازی در طبقه سوم مرکز خرید خلیج فارس واقع شده و علاوه بر داشتن وسایل بازی مانند ماشین‌های برقی، قطار محیط، رولر کاستر، گایرولوپ، فایرفایتر، هوپرواتر، بازی‌های چند نفره و مینی میامی، با داشتن بزرگترین سالن باز بیلیارد شرایط ایده آلی برای تفریح تمام افراد خانواده را فراهم نموده است.

آدرس: شیراز، بزرگراه دکتر حسابی، ورودی شهرک صدر، طبقه سوم مجتمع تجاری خلیج فارس
با بهترین و مهیج‌ترین اماکن تفریحی در شیراز آشنا شویدشهربازی گاندو
در طول سفر و زمانی که در بین مراکز خرید و بازار‌ها به دنبال انتخاب بهترین سوغات و صنایع دستی شیراز هستید، بدون شک با نام مجتمع تجاری زیتون برخورد خواهید کرد. زیتون به همان اندازه که در بخش تجاری پیشرفته و مدرن می‌باشد، در فراهم نمودن تجهیزات و وسایل بازی و تفریح کودکان نیز دقت عمل داشته و در نتیجه یکی از بهترین شهربازی‌های سرپوشیده به نام گاندو در آن راه اندازی شده است. ماشین‌های برقی متنوع، قطار، ایرهاکی، دستگاه‌های بازی و جایزه، بولینگ، چرخ و فلک، غرفه‌های عکاسی کودکان از جمله گزینه‌هایی هستند که می‌توانند لحظات خوب و مناسبی را برای تفریح در شیراز فراهم کنند.

آدرس: شیراز، خیابان انقلاب، چهار راه پارامونت، طبقه ۴ مجتمع تجاری زیتون
با بهترین و مهیج‌ترین اماکن تفریحی در شیراز آشنا شویدهیجان انگیزترین تفریح در شیراز؛ برای جوانان
نوع تفریح و شور و هیجانی که جوانان به دنبال تجربه‌ی آن هستند با بازی‌های کودکانه و شاد تفاوت زیادی دارد و شیراز یکی از بهترین شهر‌ها برای تجربه‌ی چنین بازی‌هایی می‌باشد.

با بهترین و مهیج‌ترین اماکن تفریحی در شیراز آشنا شوید

زیپ لاین دراک
بهترین و معروف‌ترین پارک بازی و تفریح در شیراز، پارک کوهستانی دراک می‌باشد که در عمر آن زیاد نیست و سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسید. این پارک بخاطر قرار گرفتن در دامنه کوه دراک در شمال غرب شیراز به این نام معروف شده و با داشتن شرایط مناسب و امکانات رفاهی و تفریحی در بین تمام گردشگران به خوبی شناخته شده است. یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی که در دراک می‌توان تجربه کرد، زیپ لاین این مجموعه است که فرصت پرواز در مسیری به طول ۱۲۰۰ متر را برایتان فراهم میکند. اگر دوست دارید آدرنالین خونتان حسابی بالا برود، پیشنهاد می‌کنیم حتما به این پارک بروید و لحظات متفاوتی را در این شهر سپری کنید.
با بهترین و مهیج‌ترین اماکن تفریحی در شیراز آشنا شویدپل معلق دراک
یکی دیگر از هیجان انگیزترین تفریحاتی که در شیراز می‌توانید تجربه کنید، قدم زدن بر روی پل معلق مجموعه‌ی دراک می‌باشد که ترس و هیجان زیادی را به همراه دارد. عبور از روی این پل برای آن دسته از افرادی مناسب است که شجاهت و نترس بودن را در تمام وجودشان احساس می‌کنند، در غیر این صورت بدون شک در میانه‌ی راه حس خوبی نخواهید داشت، اما پشنهاد می‌کنیم اگر از سلامت جسمی برخوردار هستید، حتما قدم روی این پل بگذارید و تجربه‌ای جدید را در این سفر بدست آورید.

آدرس: شیراز، بزرگراه بزرگ الهاشمی، شهرک برف فروشان، پارک کوهستانی دراک
با بهترین و مهیج‌ترین اماکن تفریحی در شیراز آشنا شویدپینت بال
پینت بال یکی از هیجان انگیزترین و پرطرفدارترین بازی‌های گروهی می‌باشد که متناسب با انرژی فراوان جوانان است. برای تفریح در شیراز و زمانی که دوست دارید در کنار تمام افراد خانواده یا عده‌ای از دوستان هم سن و سال لحظات بسیار پرانرژی را سپری کنید، پینت بال جنگلی بعثت، سیمرغ و چمران می‌توانند انتخابی عالی باشند.
آدرس پینت بال چمران: شیراز، بلوار شهید چمران، کنار هتل چمران آدرس پینت بال بعثت: شیراز، حد فاصل خلدبرین و میدان سنگی، نبش کوچه ۱۸ آدرس پینت بال سیمرغ: حد فاصل میدان گاز و چهار راه باغ تخت، مجتمع فرهنگی سبوی عشق با بهترین و مهیج‌ترین اماکن تفریحی در شیراز آشنا شویدکارتینگ
جوان یعنی عشق سرعت و این مساله را براحتی در نوع راننرگی‌های آن‌ها در جاده و خیابان براحتی احساس می‌کنیم. اگر شما هم از آن دسته جوانانی هستید که دلتان می‌خواهد در محیطی کاملا امن و هیجان انگیز، رانندگی کنید و از بقیه سبقت بگیرید، کارتینگ بهترین گزینه برای تفریح در شیراز خواهد بود. کارتینگ شهر، تپه کاج، مجموعه‌ی تفریحی شهید گودرزی و شاهین از جمله مواردی هستند که در این شهر می‌توانید انتخاب و از سفرتان حسابی لذت ببرید.
کارتینگ شهر: شیراز، شهرک گلستان، جنب نمایشگاه بین المللی کارتینگ تپه کاج: شیراز، شهر صدرا، روبروی باغ شهر کارتینگ شاهین: شیراز، بلوار مدرس، فضل آباد، پارک لاله کارتینگ مجموعه شهید گودرزی: شیراز، میدان ارتش، بعد از استادیوم شهدای ارتش با بهترین و مهیج‌ترین اماکن تفریحی در شیراز آشنا شویدباغ وحش شیراز
باغ وحش و تماشای گونه‌های مختلف جانوری برای بسیاری از افراد خانواده می‌تواند هیجان خاصی را به همراه داشته باشد. در سفر به شیراز نیز مانند بسیاری از شهر‌های دیگر کشورمان باغ وحش مجهز و بزرگی وجود دارد که انواع خرس، سگ، گرگ، گربه‌های وحشی، عقاب و پرندگان متنوع و شیر در آن نگهداری میشوند. اگر روحیاتتان با تماشای این صحنه‌ها تناسب دارد می‌توانید این گزینه را در برنامه سفرتان قرار دهید.

آدرس: شیراز، ۱۵ کیلومتری شیراز، بعد از پل شهدای نفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا