50 درصد از ضربه سیلاب به شهرستان اهواز وارد شد


50 درصد از ضربه سیلاب به شهرستان اهواز وارد شد

فرماندار اهواز با بیان اینکه پس از سیلاب شهرستان اهواز رها شده است، گفت: انتظار داریم تا اعتبارات به درستی و بر اساس آسیب شناسی و برآوردهای انجام گرفته در بحث خسارت‌ها، پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، جمال عالمی نیسی امروز ۳ تیرماه در ششمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوزسازی مناطق سیل زده خوزستان اظهار کرد: ۵۰ درصد از ضربه سیلاب اخیر به شهرستان اهواز وارد شده است و ۵۰ درصد دیگر مربوط به سایر شهرستان‌های استان است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰ کیلومتر از سیل‌بند بخش بامدژ از بین رفته است و هیچ سیل‌بندی در این منطقه وجود ندارد.

فرماندار اهواز تصریح کرد: در بخش اسماعیلیه و کارون نیز حدود ۱۲ کیلومتر سیل‌بند به طور کامل از بین رفته است و در این زمینه هیچ اقدامی در بحث بازسازی این سیل‌بندها انجام نگرفته است.

عالمی نیسی با بیان اینکه پس از سیلاب شهرستان اهواز رها شده است، عنوان کرد: اهواز رها شده و تکلیف شهرستان در بحث احداث مجدد سیل‌بندها مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه نیازی به دعوا با سازمان آب و برق خوزستان در خصوص ساخت سیل‌بند نیست، ادامه داد: در زمان وقوع سیلاب بیش از ۲۰۰ کیلومتر سیل‌بند را در مدت زمان محدودی ترمیم و احداث کردیم و اکنون نیز اگر اعتباری به ما داده شود این کار را در شهرستان اهواز انجام خواهیم داد.

فرماندار اهواز عنوان کرد: ما کاری به سازمان آب و برق خوزستان نداریم و اگر به ما اعتبار داده شود، خودمان به شیوه‌های مختلف نسبت به ساخت و ترمیم سیل‌بندهای شهرستان اهواز اقدام خواهیم کرد.

عالمی نیسی گفت: چیزی به ایام باران و سیل باقی نمانده است و ما این آمادگی را داریم تا نسبت به ساخت سیل‌بندهای اهواز اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا اعتبارات به درستی و بر اساس آسیب شناسی و براوردهای خسارت‌های انجام گرفته پرداخت شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...