افزایش کمی و کیفی جشنواره های دهه کرامت/تلاش 34 دستگاه در جلب مشارکت مردمی


افزایش کمی و کیفی جشنواره های دهه کرامت/تلاش 34 دستگاه در جلب مشارکت مردمی

حجت الاسلام «ارزانی» با اشاره به فعالیت ها و برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، گفت: امسال جشنواره های دهه کرامت از نظر کمی و کیفی افزایش یافتند و تلاش 34 دستگاه عضو شورا، جلب مشارکت مردم در برگزاری برنامه های این دهه است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام دکتر «حبیب رضا ارزانی» در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که امروز ۳ تیر ماه در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد ،با اشاره به شعار دهه کرامت در سال 98 گفت: تلاش ما این است گامی هرچند مختصر در راستای توسعه و گسترش خدمت کریمانه به اهل بیت (ع) برداریم.

رییس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، مدل اهل بیت (ع) را تنها راه نجات بخش جامعه دانست و افزود: در حالی که عده ای می گویند مدل اهل بیت یکی از راه های نجات محسوب می شود، اما حقیقت آن است که این مدل تنها راه نجات است.

وی با بیان اینکه جشنواره های دهه کرامت ساماندهی شده اند و از نظر کمی و کیفی افزایش یافته اند، اضافه کرد: تلاش 34 دستگاه عضو شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت این است که برنامه های این دهه با همراهی و مشارکت مردم و گروه های فرهنگی اجرا شود.

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه هیئت های اندیشه ورز موجب ترسیم دقیق چشم انداز برنامه های دهه کرامت شده اند، گفت: شش کارگروه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به صورت مشورتی همه ساله سه ماه قبل از ایام دهه کرامت و یک ماه پس از پایان این دهه فعالیت دارند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !