مرور بهترین بازیکن‌های بدون تیم؛ 7 ستاره لیگ و 14 ملی‌پوش!


مرور بهترین بازیکن‌های بدون تیم؛ 7 ستاره لیگ و 14 ملی‌پوش!

هنوز 7 ستاره فصل قبل و 14 ملی‌پوش تکلیف تیم فصل بعدشان را مشخص نکردند.

هنوز 7 ستاره فصل قبل و 14 ملی‌پوش تکلیف تیم فصل بعدشان را مشخص نکردند.

به گزارش وبسایت نود، با وجود اینکه به جز سه تیم، تکلیف سایر نیمکت‌‌های لیگ برتر مشخص شده ولی همچنان ستاره‌هایی هستند که تیم فصل بعدشان را مشخص نکردند. به عنوان مثال تراکتور و استقلال به ترتیب با دنیزلی و استراماچونی تمرینات‌شان را استارت زدند ولی ستاره‌هایی مانند اشکان دژاگه، آنتونی استوکس، فرشید باقری، علی کریمی و پژمان منتظری در تمرین تیم‌شان حضور نیافتند. در بین بیست بازیکن برتر جدول نمرات فصل قبل نود، تکلیف 13 بازیکن مشخص شد و 7 بازیکن هم هنوز تیم فصل بعدشان را قطعی نکردند.

احمد نوراللهی با پرسپولیس قرارداد دارد. امین قاسمی‌نژاد برای سه فصل دیگر با پدیده تمدید کرد. محمد قاسمی‌نژاد از پدیده راهی فولاد خوزستان شد. شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس تمدید کردند. گولسیانی به سپاهان پیوست. اسماعیلی‌فر به ذوب‌آهن برگشت. سیدجلال با پرسپولیس قرارداد دارد. وریا غفوری با استقلال تمدید کرد، فرشید اسماعیلی با این تیم ادامه می‌دهد و مسعود ریگی با جدایی از پدیده، به استقلال پیوست. محمد کریمی فصل بعد را هم در سپاهان ادامه می‌دهد. محمد آبشک به فولاد رفت.

ستاره‌های بلاتکلیف

در تبریز خبری از اشکان دژاگه و آنتونی استوکس نیست و با وجود حضور دنیزلی، این دو ستاره در تمرینات تراکتورسازی حضور نیافته‌اند. شرایط در استقلال هم همینطور است و فرشید باقری، پژمان منتظری و علی کریمی هنوز در تمرینات استراماچونی حاضر نشدند. سپاهانی‌ها همچنان نگران کی‌روش استنلی هستند و امیر قلعه‌نویی هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کی‌روش باید زودتر تمدید کند تا از لحاظ بدنی در طول فصل از سایر بازیکن‌ها عقب نباشد. رضا اسدی بهترین گلزن و صدرنشین نمرات فصل قبل سایپا هم هنوز تکلیفش را با این تیم مشخص نکرده است.

در آخرین لیست تیم ملی که ویلموتس داد هم هنوز تکلیف چند ملی‌پوش مشخص نشده است.

در بین دروازه‌بان‌های ملی‌پوش تکلیف دو نفر مشخص شده و دو دروازه‌بان هم بلاتکلیف هستند. نیازمند با سپاهان ادامه می‌دهد و رشید مظاهری به تراکتورسازی پیوسته است. هر روز صحبت از لژیونر شدن بیرانوند است و تکلیف تیم فصل آینده امیر عابدزاده هم مشخص نشده است.

ویلموتس برای خط دفاع مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، مجید حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، صادق محرمی، رامین رضاییان را به تیم ملی دعوت کرده بود. غفوری با استقلال و حاج‌صفی با تراکتورسازی ادامه می‌دهند. شایعه بازگشت رضاییان به پرسپولیس شنیده می‌شود و تکلیف تیم فصل آینده هیچ کدام از مدافعان دیگر تیم ملی مشخص نشده است.

در خط هافبک هم شجاعی احتمالا با تراکتورسازی ادامه می‌دهد و امید ابراهیمی در حاشیه خلیج فارس می‌ماند. نوراللهی هم در پرسپولیس است و فقط حضور سعید عزت‌اللهی در تیم فصل بعد قطعی نیست.

در بین مهاجم‌ها به جز مهدی ترابی که برای فصل بعد هم با پرسپولیس به توافق رسید و الهیار صیامنش با حضور در فنرباغچه، تکلیف سایر ملی‌پوشان مشخص نیست. زمزمه بازگشت طارمی و امیری به پرسپولیس شنیده می‌شود، همینطور حضور علیرضا جهانبخش در فاینورد و پیوستن سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد به تیمی بهتر هم مطرح شده است.

14001

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید