تلاش آرسنال برای کاهش هزینه انتقال تیرنی با پیشنهاد بازیکنان قرضی به سلتیک


تلاش آرسنال برای کاهش هزینه انتقال تیرنی با پیشنهاد بازیکنان قرضی به سلتیک

تغییر پست ناچو مونرئال به قلب خط دفاع و نمایش‌های پر افت و خیز سئاد کولاشیناچ، اونای امری را با عزمی راسخ به...

طرفداری- آرسنال اطمینان دارد برای فصل آینده کیرون تیرنی را در اختیار خواهد داشت و مایل است برای تسهیل این انتقال، بازیکنانی را در اختیار سلتیک قرار بدهد.

به گزارش James Benge از Football London، پیشنهاد آرسنال به ارزش ۱۵ میلیون پوند از سوی سلتیک رد شد و قهرمان اسکاتلند برای مدافع چپ خود ۲۵ میلیون پوند می‌خواهد. چنین رقمی، بیشتر از نصف بودجه ۴۵ میلیون پوندی آرسنال در تابستان ۲۰۱۹ است. توپچی‌ها تلاش می‌کنند تا با حداقل پرداختی، تیرنی را به امارات منتقل کنند. آن‌ها در این راستا حاضر هستند چند بازیکن جوان یا کم استفاده خود را به صورت قرضی یا دائمی به سلتیک واگذار کنند. یکی از این بازیکنان، کارل جنکینسون است که از قضا مورد توجه سلتیک هم قرار دارد. با توجه به باقی ماندن تنها یک سال از قرارداد این بازیکن، آرسنال به جنکینسون اجازه جدایی داده است.

جوردی اوسو توتو، امیل اسمیت رو و کونستانتینوس ماوروپانوس دیگر بازیکنانی هستند که احتمال حضور قرضی آن‌ها در سلتیک پارک وجود دارد. ادی انکیتاه با احتمالی کمتر و به خاطر محدودیت‌های آرسنال در خط حمله، یک گزینه دیگر به شمار می‌رود. با این حال برخی منابع اسکاتلندی می‌گویند سلتیک روی دریافت رقم ۲۵ میلیون پوند تاکید دارد و شاید پیشنهاد کردن بازیکنان قرضی هم نظر آن‌ها را عوض نکند. در هر صورت مدیران آرسنال خوشبین هستند تا قبل از آغاز تمرینات پیش فصل تیم در ابتدای جولای، تیرنی را به خدمت گرفته باشند. آن‌ها همچنین امیدوارند مدافع چپ تیم ملی اسکاتلند تا آن زمان از مصدومیت خود به طور کاملی ریکاوری کرده باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟