فرانسه دومین شکست ایران را ثبت کرد


فرانسه دومین شکست ایران را ثبت کرد

آرمان- تیم‌ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ‌ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ برابر فرانسه در ورزشگاه رضازاده اردبیل به میدان رفت و مقابل این تیم شکست خورد.

ست نخست

قائمی نخستین سرویس این مسابقه را زد فرانسوی‌ها دریافت خوبی داشتند، اما به‌دلیل خطای تور از آنها هنگام زدن ضربه امتیاز به ایران رسید.تیم‌ملی ایران که شروع فوق‌العاده‌ای را با تشویق پر شور هواداران داشت دومین امتیاز را هم دریافت کرد. تیم‌ملی والیبال فرانسه در ادامه کار نخستین تیمی بود که به امتیاز ۸ رسید در ادامه بازیکنان ایران با بازی خوبشان به حریف نزدیک شدند، اما اشتباه در سرویس باعث شد تا فرانسه دو امتیاز بدین طریق بگیرد. فرانسوی‌ها با دفاع روی تور خوبشان به‌راحتی توانستند فاصله‌شان را با تیم‌ملی ایران بیشتر کنند. سرویس‌های یلی در ادامه کار با دفاع خوب فرانسوی‌ها روبه‌رو شد همچنین سرویس فرانسه بر خلاف ابتدای بازی بسیار خوب زده می‌شد و همین باعث شد تا فرانسوی‌ها ۴ امتیاز بالاتر از ایران باشند. ملی‌پوشان فرانسه همچنین نخستین تیمی بودند که به امتیاز ۱۶ رسیدند. سرویس‌های بد و اشتباهات باعث شد تا فاصله امتیاز دو تیم زیاد شود.تیم‌ملی فرانسه در آخر مزد عملکرد خوبش در این ست راگرفت و با نتیجه ۲۵ – ۱۹ به پایان رسید البته در اواخر بازی تیم‌ملی ایران نمایش خوبی داشت.

ست دوم

ست دوم با کسب امتیاز برای فرانسه آغاز شد، اما تیم‌ملی ایران کار را به تساوی کشاند. سرویس‌ها و دریافت‌های بد از ملی‌پوشان ایرانی باعث شد تا بازهم اختلاف امتیاز دو تیم زیاد شود. نمایش تیم‌ملی ایران پس از آن که از فرانسه عقب افتاده خیرکننده بود و شاگردان کولاکوویچ حتی توانستند از حریفشان هم جلو بیفتند. فرانسه باتجربه، اما بازهم به بازی بازگشت و توانست نخستین تیمی باشد که به امتیاز ۸ رسید. تیم‌ملی فرانسه، اما از تجربه خوب خود استفاده کرد و توانست نخستین تیمی باشد که به امتیاز ۱۶ رسید. نقطه اوج این ست، اما هنگامی بود که در امتیاز‌های پایانی دو تیم به تساوی رسیددند. هواداران یک صدا تیم‌ملی و بازیکنان را تشویق می‌کردند. فرانسه باتجربه، اما در لحظات پایانی بازی متفاوتی را به نمایش گذاشت. هنگامی که نتیجه ۲۴ – ۲۳ به سود فرانسه بود بازیکنان فرانسوی ضربه‌ای زدند که به بیرون رفت، اما معتقد بودند که به دست ایرانی‌ها برخورد کرده و درخواست ویدئوچک دادند. اما این ویدئو برخلاف ست قبل به سود ایرانی‌ها بود تا دو تیم در امتیاز ۲۴ مساوی شوند. تیم‌ملی والیبال فرانسه موفق شد روی یک رالی زیبا امتیاز ۲۵ را کسب کند و پس از آن با یک سرویس زیبا امتیاز ۲۶ را هم کسب کند تا حساب کار در مجموع ۲ بر صفر شود.

ست سوم

تیم‌ملی والیبال ایران در ابتدای این ست موفق به کسب نخستین امتیاز شد. خروس‌ها که نمایش خوبی در ۲ ست قبل داشتند با اعتماد به‌نفس بیشتری آغازکننده این ست بودند. تیم‌ملی فرانسه در ادامه و همانند ست‌های قبل زودتر به امتیاز ۸ رسید، اما ملی‌پوشان کشورمان که قصد تسلیم‌شدن نداشتند بازی خوبی را نشان دادند و حتی از حریفشان هم جلو افتادند. بازی ۲ تیم هر چه که به پایان این ست نزدیک‌تر می‌شد با حساسیت بیشتری همراه بود. تیم‌ملی که در هیچ‌کدام از بازی‌های خانگی امسال شکست نخورده بود ۲ بر صفر عقب بود، اما بازیکنان با تمام تلاش اجازه نمی‌دادند تا اختلاف امتیاز دو تیم زیاد شود. پاس‌های عالی تونیتی کاپیتان تیم‌ملی والیبال فرانسه برای این تیم امتیاز‌های زیادی را به ارمغان آورد. تیم‌ملی فرانسه بازهم زودتر از ایران به امتیاز ۱۶ رسید و ۲ امتیاز از ایران فاصله گرفت. اشتباه علی‌اصغر مجرد امتیاز ۱۷ را به تیم‌ملی الیبال فرانسه داد. در پایان این ست تیم فرانسه موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ ایران را شکست داده و پیروز میدان شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی