نقد و بررسی هوندا سیویک


رپورتاژ: این خودرو ساخت کشور چین می باشد و در سال 2013 طراحی و در همان سال برای فروش به بازار عرضه شده است که در سال های بعد مدل های جدید با ویژگی های جدید و جذاب وارد بازار شد. ویژگی ها فنی خودرو با وجود موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه ایی که بر... The post نقد و بررسی هوندا سیویک appeared first on مجله پدال.

رپورتاژ: این خودرو ساخت کشور چین می باشد و در سال 2013 طراحی و در همان سال برای فروش به بازار عرضه شده است که در سال های بعد مدل های جدید با ویژگی های جدید و جذاب وارد بازار شد.

ویژگی ها فنی خودرو
نقد و بررسی هوندا سیویک
با وجود موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه ایی که بر روی خودرو تعبیه شده است، بعد از روشن کردن موتور و تست آن برای مطمئن شدن خریداری خودرو می توان متوجه این شد که: خودرو هندلینگ فوق العاده ای دارد که حتی از رقیب های خود نیز بیشتر است. دید راننده نسبت به اطراف خوب است به طوری که در پشت آینه های جانبی خودرو نیز شیشه به کار رفته است تا بتواند دید راننده را تکمیل کند.

نقد و بررسی هوندا سیویک
وزن خودرو 1242 کیلو گرم و طول و عرض و ارتفاع آن به ترتیب؛ 4530 میلی متر، 1755 میلی متر و 1435 میلی متر است. طبق اعلام کمپانی هوندا این خودرو با وجود چنین موتور و وزن معین شده شتاب صفر تا صد را در 10.04 ثانیه پر می کند در حالی که بعد از بررسی و تست های به عمل آمده توسط چندین شخص شتاب صفر تا صد در 13.84 ثانیه طول کشیده است، که تفاوت این چند ثانیه برای اشخاصی که به سرعت و شتاب خودروی خود اهمیت می دهند بسیار مورد توجه است، اما در حالت کلی این شتاب برای یک خودروی شهری مناسب است.

ویژگی های طراحی ظاهری خودرو
نقد و بررسی هوندا سیویک
در نمای عقب، هوندا سیویک بسیار ساده و در عین حال شکیل است. در پشت خودرو یک دیفیوزر کوچک در پایین سپر نصب شده است و برای خروج اگزوز هم جایی در نظر گرفته نشده است و در نهایت عموم مردم خروج اگزوز را در خودرو مشاهده نمی کنند. دوربین عقب نیز در زیر دستگیره درب صندوق عقب تعبیه شده است و تصویر کاملی را از فضای پشت خودرو در صفحه نمایش، در اختیار راننده می گذارد. متاسفانه دکمه ای برای باز کردن درب صندوق عقب بر روی صندوق وجود ندارد؛ اما بر روی سووئیچ خودرو دکمه ای تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان درب صندوق عقب را باز کرد.

مشخصات داخل کابین هوندا سیویک
نقد و بررسی هوندا سیویک
خودروی هوندا سیویک دارای فرمان کوچک و خوش دست می باشد، در پشت فرمان بر روی نمایشگر اطلاعات مورد نیاز نمایش داده می شود. خودرو دارای کروز کنترل است که به کمک دکمه های سمت راست فرمان می توان از این قابلیت استفاده کرد، در سمت چپ فرمان هم چندین دکمه تعبیه شده است که با فشردن آن می توان سیستم صوتی را تنظیم کرد و یا از سیستم بلوتوث استفاده کرد. دکمه ایی در پشت فرمان اما کمی پایین تر وجود دارد که با استفاده از آن می توان سیستم وی اس ای vsa را روشن و خاموش کرد، این سیستم با تقسیم میزان ترمز بین چرخ ها سعی می کند چسبندگی لاستیک های خودروی هوندا سیویک به جاده را حفظ کند تا کنترل خودرو از دست راننده خارج نشود. دکمه ایی سبز رنگ در کنار فرمان کمی بالا تر از دکمه ی vsa نصب شده است که با فشردن این دکمه هوندا سیویک سعی می کند با تغییراتی مثل کم کردن توان یا کم کردن فن سیستم تهویه مطبوع، مصرف سوخت را کم کند البته با فعال کردن این سیستم به طور ناگهان عملکرد خودرو ضعیف نمی شود و به مرور زمان این اتفاق می افتد که این یک ویژگی قابل توجه به شمار می رود.

هوندا سیویک یک خودروی کاملا به روز و مدرن است که به عنوان خودروی شهری امکانات و ویژگی های مناسب و خوبی دارد و عام پسند و جوان پسند است. برای خرید خودروی هوندا سیویک می توانید به دسته بندی خودرو در سایت دیوار مراجعه کنید، این سایت بزرگ ترین مرجع درج آگهی رایگان است.

منبع : ویرلن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !