تعیین ایستگاه گارمانوری به‌عنوان دهکده لجستیک استان قم


تعیین ایستگاه گارمانوری به‌عنوان دهکده لجستیک استان قم

استاندار قم با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه راه‌آهن منطقه ویژه سلفچگان به‌عنوان چشمه بار خطوط راه آهن کشور، از تعیین ایستگاه گارمانوری به‌عنوان دهکده لجستیک استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه بررسی پروژه‌های راه و شهرسازی استان به اهمیت مباحث لجستیکی در کشور اشاره و اضافه کرد: عبور نزدیک به یک سوم بار سیستم حمل و نقل ریلی کشور از استان قم ظرفیتی مناسب برای ایجاد دهکده لجستیکی در استان ایجاد می‌کند.

وی برنامه بلند مدت و چشم انداز توسعه قم را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در سیستم حمل و نقل بار لزوم شناسایی چشمه‌های حمل و نقل بار در استان و اتصال به خطوط راه‌آهن کشور در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین به اجرای پروژه قطار سریع السیر تهران قم اصفهان اشاره و ادامه داد: مسئولان ملی و استانی اقدامات لازم جهت تکمیل این پروژه را صورت دهند.

سرمست پس از بررسی ظرفیت های مختلف استان در این جلسه، گفت: ایستگاه گارمانوری اولویت اول استان جهت تعریف دهکده لجستیک است و بایستی اقدامات لازم درباره تحقق ایجاد دهکده لجستیک در این ایستگاه انجام شود.

استاندار قم اهمیت تکمیل پروژه اتصال منطقه ویژه سلفچگان به خطوط راه آهن ریلی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ایستگاه راه‌آهن منطقه ویژه سلفچگان به‌عنوان چشمه باری استان به راه‌آهن کشور متصل شود.

وی در خاتمه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای تحقق اهداف بلند مدت استان در حمل و نقل ریلی، اظهار کرد: ایستگاه راه‌آهن ساقه نیز به‌عنوان هدف دوم ایجاد دهکده لجستیک استان مورد توجه و آماده‌سازی قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...