برنامه های دهه کرامت با هدف تعمیق بصیرت دینی و معرفت افزایی اجرا می شود


برنامه های دهه کرامت با هدف تعمیق بصیرت دینی و معرفت افزایی اجرا می شود

حجت الاسلام طیب حسینی با اشاره به فعالیت ها و برنامه های شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، گفت: این برنامه ها با هدف تعمیق بصیرت دینی و معرفت افزایی مردم اجرا می شود

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست شورای هماهنگی دهه کرامت، با حضور آیت الله «محمد محمدی ری شهری»، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) امروز دوشنبه ۳ تیر ماه در تالار شیخ صدوق (ره) این آستان برگزار شد.

حجت الاسلام «طیب حسینی» در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که امروز دوشنبه ۳ تیر ماه در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شدT با اشاره به برگزاری منظم جلسات کارگروه های مختلف این شورا گفت: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت تلاش دارد برنامه های این دهه را در سطحی وسیع و با هدف معرفت افزایی و تعمیق بصیرت دینی مردم اجرا کند.

نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت درباره اولویت های این شورا در اجرای برنامه های این دهه اظهار کرد: توجه به شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری مطرح می شوند و حوادث کشور و جهان مانند وقوع سیلاب های اخیر در برخی از استان های کشورمان حتما در انتخاب شعار و روزهای دهه کرامت مد نظر قرار می گیرد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درباره تشکیل هیئت های اندیشه ورز در عمق بخشی به برنامه های فرهنگی افزود: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در اجرای برنامه ها و جشن های این دهه از ظرفیت این هیئت ها استفاده می کند.

طیب حسینی گفت: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت نقش تولی گری و تصدی گری در اجرای برنامه های این دهه را ندارد بلکه می کوشد اجرای این برنامه ها توسط مردم باشد. به عبارت دیگر این شورا نقش ایجاد هماهنگی میان اعتاب مقدسه و دستگاه های مختلف در اجرای برنامه های این دهه را بر عهده دارد.

وی در پایان تاکید کرد: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت و دستگاه های آن باید توجه کنند برنامه ها و جشن های این دهه به دور از هرگونه اغراق گویی اجرا شوند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام