برخورد دادستانی با اخلالگران بازار ارز


برخورد دادستانی با اخلالگران بازار ارز

عصر اعتبار- دادستان تهران گفت: برخورد با اخلالگران بازار ارزبه طور ویژه در دستور کار دادستانی قرار دارد و پرونده‌ها با سرعت و دقت بیشتری در حال تحقیق است.

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی القاصی مهر درحاشیه دیدار مردمی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: این هفته به نام هفته قوه قضائیه نام‌گذاری شده تا فرصتی برای ارائه گزارش از عملکرد دستگاه قضائی در سراسر کشور و تنویر افکار عمومی از مجموعه خدماتی که در دستگاه قضائی به مردم ارائه می‌شود، باشد.

وی افزود: در هفته قوه قضائیه سال جاری هم به روال سنوات گذشته برنامه‌های متعددی در دستور کار است و تفاوت آن این است که با تغییر مدیریت کلان قوه قضائیه و انتخاب آیت الله رئیسی از رهبر معظم انقلاب تقدیر و تشکر می‌کنیم.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: دوره ریاست جدید قوه قضائیه با برنامه‌های تحولی در دستگاه قضائی شروع شده که ریاست قوه قضائیه از منویات مقام معظم رهبری به عنوان منشور قضائی یاد کردند.

القاصی‌مهر گفت: در زمان کوتاه شاهد اقدامات بسیار خوبی در جهت شروع برنامه‌های تحولی در دستگاه قضائی هستیم که موجی از امید و رضایتمندی را در اقشار مختلف جامعه بوجود آورده است و امیدواریم با تلاش مضاعفی که همکاران ما انجام خواهند داد این برنامه‌ها و ایده‌های تحولی به منصه ظهور برسد.

وی در ادامه به موضوعات برنامه تحولی در رویکرد ریاست قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: مساله توجه به حقوق عامه و رسیدگی به پرونده‌ها از اولویت‌های ما است و دستگاه قضائی و به ویژه دادستان‌ها به عنوان نماینده مدعی‌العموم موضوعات حقوق عامه را مورد هدف قرار داده و در این مجموعه دنبال می‌کنند.

دادستان تهران برخورد با جرایم اقتصادی و مفاسد را از دیگر حوزه‌هایی دانست که در اولویت کاری حال حاضر دادستانی قرار داشته و در آینده نیز صورت خواهد گرفت و گفت: خط مقدم این امر دادستان‌ها و در مرکز دادسرای تهران قرار دارد.

القاصی مهر در ادامه از تجمیع دادسراهای رسیدگی کننده به پرونده‌های اقتصادی خبر داد و گفت: یکی از کارهایی که در مجموعه دادستانی تهران انجام خواهیم داد این است که مجموعه دادگاه‌هایی که به حوزه‌های اقتصادی رسیدگی می‌کنند را در مجموعه دادسرای ویژه اقتصادی تجمیع و تقویت کنیم.


وی در خصوص برخورد با اخلالگران بازار ارز نیز با بیان اینکه این برخورد از مدت‌ها قبل در مجموعه دادستانی شروع شده است، گفت: امروز هم این موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی قرار دارد و پرونده‌ها با سرعت و دقت بیشتری در حال تحقیق است و بر اساس آئین‌نامه در سریع‌ترین زمان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید