سامسونگ گلکسی A90 از 5G و شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد


سامسونگ گلکسی A90 از 5G و شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد
به تازگی اطلاعات جدیدی درباره سامسونگ گلکسی ای ۹۰ (Samsung Galaxy A90) منتشر شده است. بر اساس آن‌ها، پشتیبانی سامسونگ گلکسی A90 از ۵G و شارژ سریع ۴۵ واتی تنها بخشی از ویژگی‌های این گوشی خواهد بود.

طبق گزارش‌های جدید، تا انتهای سال جاری یک گوشی هوشمند دیگر از سری Galaxy A سامسونگ معرفی خواهد شد؛ سامسونگ گلکسی A90 یکی از بهترین میان‌رده‌های سامسونگ تا امروز بوده و فاصله کمی با گوشی های پرچمدار این شرکت خواهد داشت. چند روز بعد از انتشار این خبر، نوبت به افشای یک سری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی هوشمند رسید.

ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A90

بر اساس گزارش جدید وب سایت Galaxy Club، دوربین اصلی سامسونگ گلکسی ای ۹۰ قادر به ثبت تصاویر ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. متاسفانه در این گزارش اشاره‌ای به تعداد سنسورهای ماژول دوربین اصلی این گوشی نشده است. پشتیبانی از ۵G با وجود قرارگیری سامسونگ گلکسی A90 در دسته‌بندی میان‌رده‌ها، یک ویژگی بسیار مهم خواهد بود. البته نسخه پشتیبانی‌کننده از ۵G جدا بوده و احتمالا منحصر به بازارهای کشور کره جنوبی باقی خواهد ماند.

از طرفی افشاکننده مشهور توییتری، Ice Universe، عقیده دارد توان سیستم شارژ سریع سامسونگ گلکسی A90 برابر ۴۵ وات خواهد بود. این در حالی است که توان سیستم کوئیک شارژ پرچمداران کنونی این شرکت یعنی گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس برابر ۱۵ وات است! البته دو کنترلر انتقال قدرت جدید سامسونگ شارژ سریع ۱۰۰ واتی را به ارمغان می‌آورند، اما تا زمان آماده شدن آن‌ها به منظور استفاده در محصولاتی تجاری باید بیشتر منتظر بمانیم.

سامسونگ گلکسی A90 از 5G و شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد

معرفی سامسونگ گلکسی ای ۹۰ تحت سری R

یک روز بعد از افشای اطلاعات بالا درباره گوشی سامسونگ گلکسی ای ۹۰، خبر جالبی متشر شد. بر اساس آن، احتمالا گوشی هوشمندی که تا امروز با نام سامسونگ گلکسی A90 می‌شناختیم، دارای نام دیگری خواهد بود.

سامسونگ در روز دهم آوریل سال میلادی جاری (بیست و یکم فروردین)، رویدادی برگزاری کرد. در حالی که انتظار داشتیم در این رویداد گوشی گلکسی ای ۹۰ معرفی شود، با گوشی هوشمند دیگری با نام سامسونگ گلکسی ای ۸۰ رو به رو شدیم. این گوشی به لطف مجهز شدن به یک ماژول دوربین چرخان بسیار خاص، که امکان استفاده از همان دوربین اصلی به عنوان دوربین سلفی را فراهم می‌کند، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

تا امروز، گوشی های هوشمند سری Galaxy A نسخه‌هایی ارزان قیمت از پرچمداران سری S تلقی شده‌اند، به طوری که اغلب ویژگی‌های نرم افزاری آن‌ها را داشته و تنها از نظر توان پردازشی و کیفیت نمایشگر چند سر و گردن پایین‌تر بوده‌اند. بعد از این که سامسونگ رسما سری گلکسی J را با سری گلکسی A جایگزین کرد، اکنون تصمیم گرفته سری جدیدی از گوشی های هوشمند را معرفی کند. طبق اخبار جدید، Galaxy R سری جدیدی از گوشی های هوشمند بزرگترین گوشی‌ساز دنیا بوده و محصولات آن از نظر دسته‌بندی، بین گوشی های سری A و پرچمداران سری S قرار خواهند گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !