پاسخ قاطع فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران به آمریکا


پاسخ قاطع فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران به آمریکا

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در با اشاره به ساقط کردن پهپاد آمریکایی گفت: پاسخ دندان شکن به آمریکا تکرار پذیر است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران گفت: صنعت دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز محصولات جدید را به نیروی دریایی ارتش معرفی کرد که می‌تواند مصونیت بخشی در یگان‌های شناور در لایه‌های مختلف دفاعی و مکانیزه را فراهم کند و این برای نداجا خیلی ارزشمند است.

خانزادی با اشاره ماجرای پهپاد آمریکایی گفت: توانمندی‌های نیروهای مسلح که طی روزهای اخیر به نمایش گذاشته شده و دشمن پیشرفته‌ترین، هوشمند ترین و پیچیده‌ترین هواپیمای گشت و شناسایی خود را به منطقه ممنوعه اعزام و همگان ساقط شدن این فروند هواپیمای بدون سر نشین را دیدند و به جرأت می‌گوئیم این جواب دندان شکن همواره به صورت متناوب تکرارپذیر است و دشمن این را می‌داند.

امیر خانزادی اظهار داشت: امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که اگر صحبتی از جنگ اراده‌ها می‌شود بی شک بخش عظیمی از آن استفاده از ظرفیت‌های بومی است که به دست جوانان و فرزندان این مملکت ایجاد شده است.

شایان ذکر است که ایران در نخستین ساعات بامداد 20 ژوئن، پهپاد شناسایی «گلوبال هاوک» آمریکا را که به گفته آنها به حریم سرزمینی ایران تجاوز کرده بود را در منطقه روبه‌روی کوه‌ مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه قرار داده و سرنگون کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آمریکا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل