برگزاری مسابقه فرهنگی «حکمت نامه» در آستان حضرت عبدالعظیم (ع)


برگزاری مسابقه فرهنگی «حکمت نامه» در آستان حضرت عبدالعظیم (ع)

اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مسابقه فرهنگی «حکمت نامه» را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در راستای آشنایی بیشتر مردم با شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به ویژه در ایام ولادت و وفات این محدث بزرگوار سلسله نشست ها و مسابقات فرهنگی، هنری و علمی برگزار می کند.

بنابر این گزارش، اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) امسال نیز در این راستا مسابقه فرهنگی «حکمت نامه» را با محوریت معرفی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و به مناسبت یک هزار و صد و هشتاد و هشتمین وفات این محدث بزرگوار برگزار می کند.

این گزارش می افزاید علاقه مندان به شرکت مسابقه فرهنگی حکمت نامه می توانند سوالات را از طریق پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) یا شبکه های اجتماعی این آستان مقدس دریافت کنند و پاسخ نامه خود را به دو صورت یا از طریق تحویل به دفتر کل اداره های برنامه های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و یا ارسال به نشانی ادمین شبکه های اجتماعی سروش و ایتا این آستان ارسال کنند.

بنا بر این گزارش، علاقه مندان تا پایان ماه شوال فرصت دارند پاسخ نامه را ارسال کنند، ضمن اینکه اسامی برندگان از طریق شبکه های اجتماعی اعلام خواهد شد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در