عملیات ساخت پروژه 40 واحدی ناشنوایان مراغه آغاز شد


عملیات ساخت پروژه 40 واحدی ناشنوایان مراغه آغاز شد

تبریز - ایرنا - مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی گفت: عملیات اجرایی پروژه 40 واحدی ناشنوایان مراغه از سوی این انجمن آغاز شد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم مرادی روز دوشنبه در جلسه انجمن خیرین مسکن ساز استان با بیان اینکه ۳۰ واحد از این پروژه به خانوارهای دارای معلولیت ناشنوایی واگذار می‌شود، افزود: عملیات اجرایی این پروژه پس از رکود ۳ ساله فعالیت های این انجمن در ارتباط با پروژه های اجرایی و احداثی جدید، آغاز شده است.

وی اظهار داشت: برنامه اجرایی و شروع پروژه ۳۹۹ واحدی شهر جدید سهند نیز همزمان با تجهیز کارگاه انجام می‌شود که این پروژه از جمله طرح‌های راکد و باقی مانده از سال ۹۱ مسکن مهر است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی یادآوری کرد: با مذاکرات انجام شده و برنامه ریزی های مدون انجمن خیرین مسکن ساز استان و با شروع و اتمام این پروژه، کارنامه موفقیت انجمن در سطح استان و حتی کشور در این برهه زمانی رقم می‌خورد.
مرادی، از شروع پروژه‌های ۸ واحدی اسکو و ۱۶ واحدی ایلخچی برای خانوارهای دارای ۲ عضو توانجو خبر داد و افزود: تلاش می‌شود با برگزاری همایش خیرین مسکن ساز در سطح استان و تهران مساعدت‌های مالی و حمایت‌های خیرین برای محرومان و معلولان جذب شود تا پروژه‌های فوق با موفقیت اجرا شود.
حافظ باباپور، مدیرکل بنیاد مسکن و رئیس هیأت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به همکاری خوب خیران و مشارکت مردم نیکوکار برای تأمین بخشی از منابع مالی واحدها، گفت: عملکرد این نهاد با مشارکت مردمی خیرین نیکوکار گسترده‌تر می‌شود و بدون تردید هر جا که خیران و مردم استقبال و همکاری کرده‌اند پروژه‌ها به نتیجه مطلوب رسیده است.

۸۰۲۳/‏۳۰۷۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج