راه‌اندازی اولین «رستوران بازی‌های فکری» در مسجد فائق


راه‌اندازی اولین «رستوران بازی‌های فکری» در مسجد فائق

حجت‌‌الاسلام حسینی با اعلام راه‌اندازی اولین رستوران بازی‌های فکری با هدف تقویت اندیشه دینی و خلاقیت دانش‌آموزان، گفت: این طرح به منظور تامین خوراک فکری و نیز فعال کردن خلاقیت اهالی مسجد، اجرا می

حجت‌ الاسلام والمسلمین «سید امیر حسین موسوی حسینی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه شورای فرهنگی مسجد فائق ویژه برنامه های متنوعی به منظور بهینه سازی ایام تابستان دانش آموزان تدارک دیده است، اظهار کرد: کلاس های ورزشی، هنری و علمی، رستوران بازی های فکری و برپایی اردوهای زیارتی و سیاحتی از جمله این برنامه ها است.

امام جماعت مسجد فائق اضافه کرد: اولین رستوران بازی های فکری با هدف تقویت اندیشه دینی و خلاقیت افراد در مسجد فائق راه اندازی شد که فعلا ویژه پسران است و در آینده نزدیک، برای دختران نیز فعال می شود.

وی افزود: ما معتقد هستیم همانطور که افراد به فکر خوراک جسم و شکم خود هستند باید به فکر خوراک فکر خویش نیز باشند از این رو، برنامه هایی به منظور تقویت اندیشه دینی، مهارت های تقویت فکر و خلاقیت در قالب رستوران بازی های فکری ارائه می شود.

موسوی حسینی اضافه کرد: 30 بازی فکری با اهداف تربیتی در اولین رستوران بازی های فکری ارائه می شود و علاقمندان به استفاده از این فرصت کم نظیر می توانند به دفتر مسجد فائق واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید فیاض بخش مراجعه کنند.

وی ادامه داد: جهت گیری اصلی ما در مسجد فائق که متاثر از رویکرد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین «سید علی اکبر موسوی حسینی)، استاد اخلاق در خانواده است، تربیت دینی افراد در بستری بانشاط است به طوری که افراد با رغبت و انگیزه مضاعف در برنامه های این مسجد شرکت و در مسیر آموزه های قرآن و عترت(ع) تربیت شوند.

امام جماعت مسجد فائق در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تبدیل مساجد به پایگاه فعالیت های قرآنی، خاطرنشان کرد: ما بر همین اساس در طول سال برنامه های آموزش روخوانی، روان‌خوانی و ترجمه قرآن و همچنین سلسه جلسات تفسیر قرآن را در این خانه خدا برگزار می کنیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری