مردم باید در دهه کرامت معنای خدمت کریمانه به اهل بیت (ع) را با جان و دل درک کنند


مردم باید در دهه کرامت معنای خدمت کریمانه به اهل بیت (ع) را با جان و دل درک کنند

مسئولان کارگروه‌های شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با تاکید بر افزایش استفاده از ظرفیت مردمی در جشن‌های این دهه، گفتند: نحوه برگزاری این برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که مردم مفهوم خدمت کریمانه به اهل بیت (ع) را با جان و دل درک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست مسئولان کارگروه های شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت امروز (دوشنبه، سوم تیر ماه) در تالار اندیشه جوان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

بنابر این گزارش، اعضای حاضر در این جمع با بیان اینکه دستگاه های مختلف باید برنامه های خود را با محوریت شعار و عناوین روزهای دهه کرامت اجرا کنند، تصریح کردند: نحوه برگزاری این برنامه ها باید به گونه ای باشد که مردم مفهوم خدمت کریمانه به اهل بیت (ع) را با جان و دل درک کنند.

اعضای حاضر در این نشست همچنین تاکید کردند: گسترش برنامه های دهه کرامت در سایه افزایش استفاده از ظرفیت مردم و گروه های خودجوش مردمی ممکن می شود.

مسئولان کارگروه های شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت بر لزوم استفاده از فضای مجازی در راستای اطلاع رسانی برنامه های این دهه تاکید کردند.

یادآور می شود: دهه کرامت در سال 1398 از سیزدهم تیر ماه آغاز می شود و تا بیست و سوم تیر ماه ادامه خواهد داشت. ضمنا آیین افتتاحیه برنامه های دهه کرامت در استان تهران طبق سنوات پیشین در یکی از تالارهای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش