گلکسی A10s قدرتمند، جدیدترین عضو خانواده میان‌‍رده‌های سامسونگ +تصویر


گلکسی A10s قدرتمند، جدیدترین عضو خانواده میان‌‍رده‌های سامسونگ +تصویر
به تازگی با انتشار فهرستی در سایت FCC اطلاعات دستگاهی با شماره مدل SM-A107F منتشر شده است که بسیاری معتقدند عضو بعدی میان‌رده‌های سامسونگ یعنی گلکسی A10s است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سامسونگ گوشی گلکسی A10 را در ماه فوریه سال گذشته عرضه کرد. این شرکت خط تولید گوشی میان رده خود را هفته گذشته با گلکسی A10e ادامه داد. اکنون به نظر می‌رسد به زودی یک عضو دیگر به خانواده A10 اضافه می‌شود. گفته می‌شود نام این عضو جدید گلکسی A10s خواهد بود.

یک مدل از دستگاه‌های سامسونگ به تازگی با شماره مدل SM-A107Fکشف شده که بسیاری معتقدند همان گلکسی A10s است. این گوشی جدید با دریافت گواهی FCC به این مسئله اشاره کرده که احتمالا به زودی معرفی خواهد شد.

مشخصات فاش شده از گلکسی A10s

فهرستی که FCC منتشر کرده از بعضی مشخصات این دستگاه پرده برداشته است. یکی از این مشخصات وجود باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپری در SM-A107F است. علاوه بر آن در این فهرست یک الگو نیز وجود دارد که دوربین اصلی دوگانه این دستگاه را نشان می‌دهد. همان طور که در تصویر مشخص است این دوربین با یک فلش LED و حسگر اثر انگشت در پشت همراهی می‌شود. این الگو را در ادامه مشاهده می‌کنید:

با مشاهده دقیق‌تر این تصویر متوجه می‌شویم که یک جک هدفون نیز در زیر این گوشی قرار دارد که در سمت راست درگاه یو‌اس‌بی است. آن طور که از الگوی منتشر شده مشخص است طول آن ۱۵۷ میلی متر، عرض ۷۵.۸ میلی متر و قطر ۱۷۴.۳ میلی متر است. این اندازه‌ها بدان معناست که الگوی نشان داده شده ۶.۸۶ اینچ است در نتیجه مسلما تمام آن را پنل صفحه نمایش تشکیل نمی‌دهد.

برای مقایسه بهتر باید بگوییم که گلکسی A10 دارای یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری است؛ البته این دستگاه مانند A10s در خود حسگر اثر انگشت جای نداده است. گوشی گلکسی A10 از تراشه Exynos 7884 SoC به عنوان پردازنده استفاده می‌کند و ما هنوز نمی‌دانیم که آیا گوشی بعدی این خانواده نیز از همین تراشه استفاده می‌کنند یا قرار است تغییری در این بخش به وجود بیاید.

گلکسی A10s قدرتمند، جدیدترین عضو خانواده میان‌‍رده‌های سامسونگ +تصویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی