ساقط شدن پهباد آمریکایی اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داد


ساقط شدن پهباد آمریکایی اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داد

محمودی اصل گفت: ساقط شدن پهباد دهها میلیون دلاری آمریکا در هرمزگان باعث شده که اقتدار ما برای جهانیان نمایان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (۳۱ خرداد) در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، گفت: فرصت های نابی که خداوند در اختیار بندگانش قرار داده، فرصتی است که از آن در جهت تقرب الهی باید استفاده کرد.

امام جمعه شهرستان لنده اظهار داشت: مبارزه و جنگ با نفس اماره یک جنگ بزرگی است که تنها انسان های باتقوا و پرهیزگار با جهاد خویش می توانند بر آن پیروز شوند.

وی تصریح کرد: رعایت پوشش اسلامی اگر ضرورت نمی داشت، امروز شاهد این همه بی بند و باری نبودیم و باید امر به معروف و نهی از منکر حفظ شود.

محمودی اصل با اشاره به اینکه عده ای عفت جامعه را هدف گرفته اند و باید این رویه تغییر کند، ادامه داد: متاسفانه برخی جاها غفلت می شود و فضا به نفع افراد هوسران و بی دین تغییر پیدا می کند.

امام جمعه لنده گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک رویکرد مهم برای مصون سازی از جرائم است که باید صورت گیرد.

وی با اشاره به اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «امر به معروف و نهی از منکر حال مردم را بد می کند»، اذعان داشت: در جواب این خانم باید گفت: «بی تفاوتی شما در مقابل درد مردم و بی بند و باری مدیریت کشور توسط امثال شما حال مردم را بد می کند».

محمودی اصل خاطرنشان کرد: مردم ما کار گشت های ارشاد را می پسندند و دستگاه قضایی برابر قانون باید با هنجارشکنان برخورد کند.

امام جمعه لنده با اشاره به اینکه در «گام دوم انقلاب» دستگاه قضایی باید ۶ گام مهم را بردارد، یادآور شد: در گام نخست باید گسترش عدالت اجتماعی، کاهش اطاله دادرسی و سرعت به دادرسی باید صورت گیرد.

وی برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی، اطلاع رسانی از برخوردها به جامعه، نظارت مستمر بر برخورد ناسالم در درون قوه قضائیه، تلاش و مطالبه از ادارات در خصوص مسائل مالی و اقتصادی با بررسی اموال مسئولان، استفاده از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی در منسب های مختلف که می تواند در جامعه موثر باشد را از دیگر گام ها دانست.

محمودی اصل با بیان اینکه امروز سالروز شهادت شهید مصطفی چمران است، اضافه کرد: این شهید نهال مقاومت را در لبنان کاشت و امروز یک قدرت برتر در لبنان است.

خطیب جمعه لنده گفت: اندیشه اسلامی و خدمت به اسلام مهم ترین اصل در حوزه خدمات ایشان (شهید چمران) به کشور بود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: واکنش رهبری در مقابل نخست وزیر ژاپن و برخورد قاطع و مهم ایشان باعث شد که مواضع انقلابی و اتمام حجت دینی با رویکرد اقتدار حفظ شد و ابهت خویش را به رخ جهانیان کشانید.

محمودی اصل گفت: ساقط شدن پهباد دهها میلیون دلاری امریکا در هرمزگان باعث شده است که اقتدار ما به جهان نمایان شده است.

وی به حضور استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان های چرام، کهگیلویه و شهر دیشموک اشاره کرد و گفت: تغییر راس مدیریتی استان و حضور وی در بین مردم جای بسی خوشحالی است که در محروم ترین روستاهای استان حضور می یابند و نیازمند را احصا می کند.

امام جمعه لنده یادآور شد: این دیدارها باعث خواهد شد که شخص استاندار نسبت به مشکلات آگاه شوند.

وی مشکلات راه های روستایی و برق شهرستان را باعث خسارت به مردم دانست و گفت: مردم باید صرفه جویی را مدنظر داشته و مسئولان باید به نیازهای مردم نیز توجه داشته باشند.

محمودی اصل گفت: ظرفیت بنیاد علوی باعث شد برخی ادارات خوب عمل کرده و از این ظرفیت استفاده کردند و برخی ادارات نیز متاسفانه خیلی کند هستند و عملا حرکتی صورت نمی گیرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام