شهریه دانشگاه پیام نور 15 درصد افزایش می‌یابد


معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه شهریه این دانشگاه در سال تحصیلی 98-99 تا 15 درصد افزایش می‌یابد، گفت::میزان شهریه این دانشگاه از صفر تا 15 درصد محاسبه می‌شود که البته این افزایش برای بعضی از رشته‌های تحصیلی اعمال خواهد شد.


حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور درباره افزایش شهریه این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ گفت: با توجه به اینکه از سوی وزارت علوم مجوز ۱۵ درصدافزایش شهریه دانشجویی صادر شده است باید جزئیات این موضوع و تصمیم گیری نهایی توسط هیئت امناء دانشگاه انجام شود.

وی افزود: در بعضی از رشته‌ها براساس انتخاب و تصمیم هیئت امنا قطعا افزایش شهریه خواهیم داشت، اما همه رشته‌های تحصیلی را شامل نمی‌شود.

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور درباره میزان وام دانشجویی برای هر مقطع تحصیلی اضافه کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که با بانک‌ها داریم برای دانشجویان مقطع کارشناسی مبلغ ۸۵۰ هزار تومان و برای مقطع کارشناسی ارشد ۲ میلیون و پانصد هزار تومان و در نهایت برای مقطع دکتری نیز مبلغ ۸ میلیون و پانصد هزار تومان در نظر گرفته شده است.

علیزاده از اضافه شدن ۲ بانک در سال تحصیلی جدید برای تسهیلات وام دانشجویی خبر داد و تصریح کرد: برای ارائه خدمات بانکی و تسهیلات وام دانشجویی با ۲ بانک قرار داد امضاء کرده ایم و در سال تحصیلی جدید به دانشجویان خدمات می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از اقشار مختلف دانشجویی ادامه داد: تسهیلات وام دانشجویی برای دانشجویان ۱/۴ دهم بوده و باز پرداخت آن به ۴۷ ماه تغییر یافته که این کار برای جلو گیری از محروم شدن دانشجویان بی بضاعت است.

علیزاده در پایان گفت: رشته‌هایی که افزایش شهریه دارند و رشته‌هایی که شهریه آن‌ها همانند سال گذشته محاسبه می‌شوند پس از جلسه هیئت امناءدانشگاه در اواخر تیر ماه اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا