لوئیس همیلتون: پیروزی در مسابقه فرانسه اصلا آسان نبود


فرمول یک ایران – برای بینندگان و طرفداران فرمول یک، یک برتری بی دردسر دیگر در فرانسه برای مرسدس رقم خورد اما لوئیس همیلتون می گوید که کسب این پیروزی اصلا آسان نبوده است. راننده مرسدس مسابقه را از خط یک آغاز کرد و استارت بدون نقص او باعث شد تا از همان ابتدا، پیشتازی مسابقه را در دست داشته باشد. او در نهایت با اختلاف 18 ثانیه ای نسبت به هم تیمی اش،...

فرمول یک ایران – برای بینندگان و طرفداران فرمول یک، یک برتری بی دردسر دیگر در فرانسه برای مرسدس رقم خورد اما لوئیس همیلتون می گوید که کسب این پیروزی اصلا آسان نبوده است.

راننده مرسدس مسابقه را از خط یک آغاز کرد و استارت بدون نقص او باعث شد تا از همان ابتدا، پیشتازی مسابقه را در دست داشته باشد. او در نهایت با اختلاف 18 ثانیه ای نسبت به هم تیمی اش، والتری بوتاس توانست پیروزی پل ریکاردو را کسب کند. همیلتون با این پیروزی اختلاف خود را در جدول قهرمانی، به 36 امتیاز رساند و پس از مسابقه فرانسه گفت:

اصلا آسان نبوده است زیرا همیشه اتفاقاتی برای رخ دادن وجود دارد و همانطور که می دانید در این خودروها، همه چیز به دما و قابلیت اطمینان بستگی دارد.

من دو تاول بزرگ بر روی لاستیک ها داشتم، بنابراین کمی نگران بودم زیرا به یاد داشتم که در سال گذشته لاستیک لنس استرول ترکید.

لوئیس همیلتون: پیروزی در مسابقه فرانسه اصلا آسان نبودلوئیس همیلتون: پیروزی در مسابقه فرانسه اصلا آسان نبود لوئیس همیلتون و والتری بوتاس – فرانسه 2019

79مین پیروزی دوران حرفه ای همیلتون در فرانسه رقم خورد و او درباره احساسش افزود:

قطعا آخر هفته خوبی بوده است و من برای مدت زمان طولانیست که مسابقه می دهم اما این رکوردها هیچوقت قدیمی نمی شود.

کسب پیروزی در پیست همیشه برای من یک چالش خواهد اما بدون این تیم فوق العاده، نتیجه بدست آمده ممکن نبود. با این بچه های داخل پیست و داخل کارخانه، تاریخ را با یکدیگر ساختیم و افتخار می کنم که بخشی از آنها هستم.

واقعا این پیست در جنوب فرانسه برای مسابقه دادن فوق العاده است و بخش های تکنیکی دارد که شما می توانید نسبت به بقیه برتری کسب کنید.

لوئیس همیلتون: پیروزی در مسابقه فرانسه اصلا آسان نبودلوئیس همیلتون: پیروزی در مسابقه فرانسه اصلا آسان نبود والتری بوتاس و لوئیس همیلتون – فرانسه 2019

والتری بوتاس که چند مسابقه ای است از شرایط خوبش فاصله گرفته و پشت سر همیلتون قرار دارد، می گوید که هم تیمی اش “شکست ناپذیر” نیست:

واقعا اتفاق خاصی در مسابقه رخ نداد.

شروع مسابقه بهترین فرصت برای من بود اما نتوانستم از لوئیس عبور کنم. در ادامه او سریع تر از من بود و ثبات داشت اما او شکست ناپذیر نیست.

من باید سخت کار کنم تا مسئله بهتر بودن از او را حل کنم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مبتلایت باشم