دو پنالتی 5 ثانیه ای برای دنیل ریکاردو در مسابقه فرانسه


فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو، راننده رنو پس از اتمام مسابقه گرندپری فرانسه، دو پنالتی 5 ثانیه ای دریافت کرد. پنالتی اول برای خروج و بازگشت ناامن به پیست و مجبور کردن لندو نوریس به ترک پیست و دومی خروج از پیست و کسب برتری برای سبقت از کیمی رایکونن بوده است. او همچنین 3 امتیاز پنالتی در سوپرلایسنسش دریافت کرد. با مجموع پنالتی ها، رده هفتمی او باطل...

فرمول یک ایراندنیل ریکاردو، راننده رنو پس از اتمام مسابقه گرندپری فرانسه، دو پنالتی 5 ثانیه ای دریافت کرد.

پنالتی اول برای خروج و بازگشت ناامن به پیست و مجبور کردن لندو نوریس به ترک پیست و دومی خروج از پیست و کسب برتری برای سبقت از کیمی رایکونن بوده است.

او همچنین 3 امتیاز پنالتی در سوپرلایسنسش دریافت کرد. با مجموع پنالتی ها، رده هفتمی او باطل شده و او در رده یازدهم قرار می گیرد و امتیازی از مسابقه فرانسه کسب نمی کند.

درباره امتیاز پنالتی سوپرلایسنس بیشتر بدانید

در حال حاضر مدیریت تخلفات رانندگی در فرمول یک از طریق اعمال توبیخ و امتیاز پنالتی در سوپرلایسنس انفرادی انجام می شود.

طبق قوانین، راننده‌ای که سه توبیخ دریافت کند، ده ثانیه جریمه جایگاه شروع مسابقه در همان رقابت یا مسابقه بعدی دریافت خواهد کرد؛ البته به شرطی که دو یا تعداد بیشتری از توبیخ‌هایش مربوط به تخلفات رانندگی باشد.

افزون بر‌این داوران می‌توانند جریمه‌های امتیازی بر روی سوپرلایسنس (Super Licence) راننده اعمال کنند. اگر راننده‌ای ۱۲ جریمه امتیازی در یک دوره ۱۲ ماهه دریافت کند، سوپرلایسنسش برای یک مسابقه تعلیق خواهد‌ شد.

تمام توبیخ ها در پایان هر فصل از لایسنس راننده ها پاک خواهد شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو