آنته چاچیچ سرمربى پرسپولیس شد (+کارنامه)


آخرین دوره مربیگری چاچیچ در تیم ملی کرواسی رقم خورد. پس از اخراج نیکو کواچ، چاچیچ جای او را در تیم کرواسی گرفت و موفق شد به یورو 2016 راه پیدا کند. کرواسی با چاچیچ موفق شد در جام ملت های اروپا اسپانیا را شکست دهد و به عنوان سرگروه به مرحله حذفی برود اما در مرحله یک هشتم نهایی کروات ها مغلوب کریستیانو رونالدو و تیم ملی پرتغال شدند و از دور رقابت...

خبرگزارى ایلنا در خبرى فورى نوشت: سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شد.

آنته جاچیچ طی 48 ساعت آینده به طور رسمی هدایت تیم پرسپولیس را به عهده خواهد گرفت.
آنته چاچیچ سرمربى پرسپولیس شد (+کارنامه)
نواندیش:
در صفحه ویکى پدیاى جاچیچ به سابقه مربی‌گری در تیم‌های دینامو زاگرب، ماریبور، تیم ملی فوتبال لیبی و تیم ملی فوتبال کرواسی اشاره شده است.

کارنامه جاچیچ:
آنته چاچیچ سرمربى پرسپولیس شد (+کارنامه)

تکمیلى:
ورزش سه با معرفى آنته چاچیچ به عنوان سرمربى قطعى سرخپوشان نوشت؛ آخرین دوره مربیگری چاچیچ در تیم ملی کرواسی رقم خورد. پس از اخراج نیکو کواچ، چاچیچ جای او را در تیم کرواسی گرفت و موفق شد به یورو 2016 راه پیدا کند. کرواسی با چاچیچ موفق شد در جام ملت های اروپا اسپانیا را شکست دهد و به عنوان سرگروه به مرحله حذفی برود اما در مرحله یک هشتم نهایی کروات ها مغلوب کریستیانو رونالدو و تیم ملی پرتغال شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند.
نکته قابل توجه درباره این مربی صاحب سبک این است که او هیچگاه در فوتبال آسیا مربیگری نکرده و خروجش از اروپا به کار در تیم ملی بزرگسالان و جوانان لیبی مربوط می شود.

مخاطبان گرامی : به شما عزیزان پیشنهاد مى کنیم "مطالب پیشنهادی" زیر را هم مطالعه کنید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !