رفع ابهام های نقل و انتقالاتی تراکتور سازی از دژاگه تا شجاعی


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی توضیحات کاملی را درباره وضعیت بازیکنانی که هنوز در تمرینات این تیم شرکت نکردند ارائه داد. نوشته رفع ابهام های نقل و انتقالاتی تراکتور سازی از دژاگه تا شجاعی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رفع ابهام های نقل و انتقالاتی تراکتور سازی از دژاگه تا شجاعی

غلامرضا صادقیان: دژاگه و شجاعی مرخصی‌اند، هفته بعد برمی‌گردند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۲۰
رفع ابهام های نقل و انتقالاتی تراکتور سازی از دژاگه تا شجاعی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی توضیحات کاملی را درباره وضعیت بازیکنانی که هنوز در تمرینات این تیم شرکت نکردند ارائه داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تراکتورسازی تبریز با حضور مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی چند روزی است تمریناتش را استارت زده و آرام آرام با تکمیل لیست نفرات خود برای حضور در لیگ برتر نوزدهم آماده می شود. سرخپوشان آذربایجان امسال با تمام قوا برای قهرمانی در لیگ برتر به میدان می‌روند و امیدوارند روزهای خوبی را در طول فصل سپری کنند. در چنین شرایطی ابهام هایی درباره برخی بازیکنان تراکتورسازی وجود دارد که غلامرضا صادقیان مدیرعامل این باشگاه توضیحاتی را در این خصوص ارائه می دهد.

غلامرضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ما صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

دژاگه تا آخر هفته مرخصی است

غلامرضا صادقیان گفت:

اشکان دژاگه اگرچه در اردوی آخر تیم ملی حضور نداشت اما بازیکن ملی پوش است و بازیکنان ملی پوش ما از آقای دنیزلی تا آخر هفته مرخصی گرفته اند تا بیشتر استراحت کنند. متاسفانه درباره او حاشیه سازی می کنند. ما با دژاگه قرارداد داریم و درست نیست همه جزییات را در رسانه ها بیان کنیم. مساله مهم این است که دژاگه اکنون در مرخصی است و هفته آینده به تیم اضافه می شود.

شجاعی هم مثل دژاگه قرارداد دارد

غلامرضا صادقیان گفت:

مسعود شجاعی نیز بازیکنان ما است و قرارداد دارد. مشکلی نیست و این بازیکن هم بعد از اتمام مرخصی اش از هفته اینده به تیم ملحق می شود و کارش را شروع می کند.

درباره استوکس و اروین دنیزلی نظر می دهد

غلامرضا صادقیان گفت:

آنتونی استوکس و لی هری اروین دو بازیکن خارجی ما هستند که در لیست ما حضور دارند. درباره این دو بازیکن همه چیز بستگی به نظر آقای دنیزلی دارد. اوایل هفته آینده با آقای دنیزلی درباره استوکس و اروین جلسه می گذاریم و تکلیف بازیکنانی که در تیم حضور دارند را مشخص می کنیم. هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد و باید دید نظر آقای دنیزلی درباره این دو بازیکن خارجی چیست.

مبلغی برای رضایتنامه اخباری تعیین نشده

غلامرضا صادقیان گفت:

شایعاتی که برای جدایی محمدرضا اخباری مطرح شده صحت ندارد. همانطور که گفتم ما همه چیز را درباره بازیکنان به آقای دنیزلی سپرده ایم. اگر ایشان به اخباری نیاز داشته باشد در تیم حفظ می شود و اگر نه که برای رفتن به باشگاه دیگر مذاکره خواهیم کرد.

می خواهیم جزو بهترین مدعیان قهرمانی باشیم

غلامرضا صادقیان گفت:

ما دنبال این نیستیم که تیمی کهکشانی بشویم یا بمب بترکانیم. تلاش ما بر این است که با برنامه ریزی دقیق بتوانیم تیم خوبی ببندیم و روانه مسابقات کنیم. با نظر کمیته فنی و شخص سرمربی جاهای خالی خود در نقل و انتقالات را تکمیل خواهیم کرد و سعی مان بر این است که جزو بهترین مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشیم.

هر بازیکنی دنیزلی بخواهد، اقدام می کنیم

غلامرضا صادقیان گفت:

طی روزهای گذشته شایعاتی درباره پیوستن چند بازیکن به تراکتورسازی مطرح شده که صحت ندارد. ما هر بازیکنی را آقای دنیزلی و کمیته فنی نامش را اعلام کند برای عقد قرارداد اقدام خواهیم کرد. درباره لیست بازیکنان به جز کادرفنی هیچ کس نظری نمی دهد و ما فقط امور اجرایی و روند اداری عقد قرارداد را جلو می بریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403