جورجینیو وینالدوم: وقتی فن دایک درون زمین است، عملکرد تمام بازیکنان بهتر می شود؛ او به ندرت مرتکب اشتباه می شود


جورجینیو وینالدوم: وقتی فن دایک درون زمین است، عملکرد تمام بازیکنان بهتر می شود؛ او به ندرت مرتکب اشتباه می شود

وینالدوم از تاثیر زیاد فن دایک بر عملکرد لیورپول در فصل گذشته می گوید

طرفداری- جورجینیو وینالدوم معتقد است زمانی که فن دایک درون زمین است، باعث پیشرفت بازی کل تیم می شود.

به گزارش لیورپول اکو، مدافع وسط تیم لیورپول بعد از اینکه به کلوپ و هم تیمی هایش برای رقم زدن بهترین فصل تاریخ لیورپول در لیگ برتر کمک کرد، عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته را هم از آن خود کرد. به عنوان مدافعی که بسیار سخت می توان از او عبور کرد، او یکی از ارکان اصلی تیم کلوپ در راه بدست آوردن جام هم بود درست همانند عملکرد او در فینال لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام در شهر مادرید که با کسب جام پایان یافت.

وینالدوم در حالی که فصل گذشته را ارزیابی می کند می گوید:

ما بسیار پیشرفت کرده ایم. شما نه تنها از روی نتایج بلکه از شیوه بازی ماهم می توانید این پیشرفت را مشاهده کنید. ما در طول فصل بهتر و بهتر شدیم. ما فصل را واقعا خوب شروع کردیم و طوری مدیریت کردیم که بازی های دشوار را با موفقیت پشت سر بگذاریم درحالی که در گذشته این امر کمی مشکل به نظر می رسید. اگر واقعا خوب بازی نمی کردیم، نمی توانستیم بازی هایی که واقعا سخت بودند را با برد پشت سر بگذاریم. دراین فصل ما این موضوع را به خوبی مدیریت کردیم تا از آن مسابقات سر بلند بیرون بیاییم. ما چیزهای زیادی یاد گرفتیم. تمام بازیکنان از بازیکنی که قبلا بودند، بهتر شده بودند.

هم وطن وینالدوم، فن دایک بعد از عملکرد تاثیر گذارش در آنفیلد مقابل کاتالان ها، بخت اصلی کسب توپ طلا بالاتر از ستاره بارسلونا، لیونل مسی به شمار می رود. او اضافه می کند:

چیزی که بیشتر از همه در مورد فن دایک مرا تحت تاثیر قرار می دهد، این است که او استوار است و به ندرت مرتکب اشتباه می شود. او بسیار خوب در سلتیک و ساوتهمپتون و لیورپول پیشرفت کرده است، او پیشرفت زیادی کرده است. چیز دیگری که مرا تحت تاثیر قرار می دهد این است که وقتی او بازی می کند، بقیه بازیکنان هم عملکرد بهتری از خود نشان می دهند؛ مدافعی که در کنار او بازی می کند، عملکرد بهتری از خود نشان می دهد. بازیکنی که در جلوی او قرار می گیرد، بهتر بازی می کند چون زمانی که شما بدانید او پشت سر شما است، شما احساس امنیت خواهید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش